حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر زیاد شد؟

با متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سالجاری، دستمزدها بین 24 تا 80 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

به گزارش کاما پرس، چند روز پیش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان این سازمان از مرداد ماه خبر داد، به گفته مصطفی سالاری، منابع متناسب سازی از محل وصول مطالبات تأمین اجتماعی از دولت پرداخت شده است و بر همین اساس مبلغ 32 هزار میلیارد تومان سهام از شرکت های قابل‌قبول به سازمان تأمین اجتماعی داده شده است.
اما جدا از اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از مرداد ماه اجرایی می شود، باید به این موضوع توجه داشت که متناسب سازی براساس سنوات و میزان پرداخت حق بیمه و حقوق سال بازنشستگی محاسبه شده است.

نگاهی به میزان افزایش حقوق ها

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد قریب معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، در این باره اظهار می کند: در سال ۹۸ افراد دارای ۳۵ سال سابقه حداقل بگیر یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان دریافتی داشتند که با طرح متناسب سازی به ۳ میلیون تومان می‌رسد و این به معنی این است که حقوقشان ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.
قریب با اشاره به اینکه حقوق افراد با ۳۰ سال سابقه با افزایش ۶۸ درصدی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد، می افزاید: همچنین حقوق افراد با ۲۵ سال سابقه و حداقل بگیر با افزایش ۵۰ درصدی به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان می‌رسد و حقوق افراد با ۲۰ سال سابقه با رشد ۲۵ درصدی به ۲میلیون و ۴۲۱ هزار خواهد رسید.
او با بیان اینکه حقوق افراد با ۱۵ سال سابقه با افزایش ۲۴ درصدی به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه و حداقل بگیر با افزایش ۴۱ درصدی به ۲میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد، ادامه داد: حقوق افراد با کمتر از ۲۰ سال سابقه ۸۳۴ هزار تومان بوده که رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه ۵۰ درصد افزایش دارد.

آریاک سفر

در این زمینه بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان تامین اجتماعی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر زیاد شد؟

  1. محمد گفته:

    سلام
    یکی نیست به مدیرعامل تامین اجتماعی بگه … با این تورم
    و این حقوق نمیشود زندگی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز