حفاظت از پوست خشک در فصل پاییز؛ کرم ضدآفتاب با ساختار سبک و مرطوب‌کننده

ژیوار

برخلاف باور عموم، استفاده از کرم ضدآفتاب در فصل پاییز و زمستان نیز ضروری است. استفاده منظم از کرم ضد آفتاب در فصل پاییز می‌تواند از ایجاد لکه‌های تیره بر روی پوست و پیری زودرس جلوگیری کند. همچنین با توجه به اشعه‌های UVA در اثر تابش خورشید، استفاده از کرم ضد آفتاب می‌تواند به تقویت و محافظت پوست در مقابل این اشعه کمک کند و موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج کرم ضد آفتاب باکیفیت مخصوص پوست معمولی و خشک می‌پردازد.

کرم ضد آفتاب فاقد رنگ بایودرما spf50 پوست خشک و حساس حجم 40 میلی لیتر

این مدل کرم ضد آفتاب با spf50 محافظی عالی در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید است. ترکیبات آبرسان قوی و مرطوب‌کننده در این مدل کرم ضد آفتاب، رطوبت و طراوت مورد نیاز پوست‌های خشک را تأمین می‌کند. همچنین این محصول نوعی کرم غیر کمدون‌زا است؛ به عبارت دیگر ترکیبات درون این کرم به راحتی جذب پوست می‌شود و از ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول هنگام تهیه این گزارش حدود 742 هزار تومان قیمت دارد.

کرم ضد آفتاب فاقد رنگ بایودرما spf50 پوست خشک و حساس حجم 40 میلی لیتر-کاماپرس

کرم ضد آفتاب اریکه spf50 مناسب پوست خشک و نرمال رنگ بژ طبیعی حجم 50 میلی لیتر

این کرم ضد آفتاب بدون ایجاد هرگونه رد سفیدی و چربی، به‌عنوان محافظی عالی عمل می‌کند. این کرم با محافظت همزمان در برابر اشعه‌های UVB و UVA، از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از نور خورشید به‌طور مؤثر محافظت می‌کند. این محصول سرعت جذب بالایی دارد و باعث ایجاد حس سنگینی بر روی پوست نمی‌شود. قیمت حدودی این کرم ضد آفتاب 600 هزار تومان است.

دریان سفر امید

کرم ضد آفتاب اریکه spf50 مناسب پوست خشک و نرمال رنگ بژ طبیعی حجم 50 میلی لیتر-کاماپرس

کرم ضد آفتاب بی رنگ مخصوص پوست خشک درماتیپیک spf50 حجم 50 میلی لیتر

این مدل کرم ضد آفتاب، در کنار ایجاد لایه‌ای مقاوم در برابر نور آفتاب، قدرت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی بالایی دارد. این محصول در برابر آب و تعرق در شرایط مختلف مقاومت خوبی دارد و از این رو برای روزهای گرم یا بارانی گزینه مناسبی است. همچنین خاصیت ضد التهاب و تسکین‌دهندگی، در کنار حفظ سلامت، موجب ایجاد طراوت پوست صورت می‌شود. این محصول در حال حاضر حدود 380 هزار تومان قیمت دارد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ مخصوص پوست خشک درماتیپیک spf50 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب پوست خشک و نرمال بژ طبیعی اریکه spf 50 حجم 50 میلی لیتر

این محصول ضد آفتاب نیز با رنگ بژ طبیعی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های نرمال و خشک است. با استفاده از این کرم ضد آفتاب، می‌توان از احساس سبکی، جذب سریع و رطوبت‌رسانی آن لذت برد. این محصول در عین خاصیت ضد التهابی، آنتی باکتریال است و باعث نرمی پوست می‌شود. این محصول حدود 340 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌است.

کرم ضد آفتاب پوست خشک و نرمال بژ طبیعی اریکه spf 50 حجم 50 میلی لیتر-کاماپرس

کرم ضد آفتاب رطوبت رسان آردن spf40 پوست خشک حجم 50 میلی لیتر

این کرم ضد آفتاب با خاصیت التیام و تسکین تحریکات پوستی برای پوست‌های خشک تا خیلی خشک طراحی شده‌است. spf این کرم ضد آفتاب 40 است و محافظت بسیار خوبی در برابر نور خورشید ایجاد می‌کند. ساختار این کرم سبک است و هیچ گونه رد چربی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. همچنین این محصول فاقد رنگ است و با خواض آنتی اکسیدان و ضدآلودگی، از پوست در برابر هرگونه آسیب محیطی و آلودگی محافظت می‌کند. این محصول را می‌توان با پرداخت حدود 260 هزار تومان خریداری کرد.

کرم ضد آفتاب رطوبت رسان آردن spf40 پوست خشک حجم 50 میلی لیتر-کاماپرس

خرید کرم ضد آفتاب مخصوص پوست‌های خشک و معمولی از «لیلیپوت»

امکان خرید محصولات اصل به صورت اینترنتی از طریق سایت لیلیپوپ برای کاربران فراهم است. در واقع این مجموعه با ایجاد بستر خرید آنلاین، دسترسی کاربران را به بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی ممکن می‌کند. خرید ضد آفتاب رنگی و بدون رنگ، مناسب پوست‌های خشک، چرب، معمولی و مختلط از طریق سایت لیلیپوت قابل انجام است.

این مجموعه با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی اصل بسیار معتبر است. علاقه‌مندان به خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، به‌خصوص کرم ضد آفتاب، می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://www.lilipout.com  مراجعه و نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان