حضور مجتمع تولیدی طب و درمان طلایی کیش در نمایشگاه ایروان

ژیوار

مجتمع تولیدی طب و درمان طلایی کیش با حضور در نمایشگاه معرفی توانمندی‌های مناطق آزاد اقتصادی ایران در ایروان، جدیدترین محصولات تولیدی این شرکت را معرفی می‌کند.

به گزارش کاماپرس، شرکت تولیدی طب و درمان طلایی کیش در زمینه ارایه تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی فعالیت می‌کند و در نمایشگاه مناطق آزاد اقتصادی ایران در ایروان، ضمن ارایه نمونه محصولات، با توزیع بروشور محصولات جدید کمپانی را به صورت تخصصی معرفی می‌کند.

تجهیرات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی همچون مته‌های مغزی، لوله‌های تنفسی و بیهوشی ونتیلاتور، پمپ‌های ضد درد و همچنین محصولات عمومی همچون ست سرم ، میکروست و دستکش‌های معاینه برخی از تولیدات این شرکت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار اعزامی کاماپرس به ایروان، نمایشگاه مناطق آزاد تجاری ایران در ایروان از دیرور 3 شهریور آغاز شده و برگزاری آن تا 5 شهریور در مرکز نمایشگاهی ایروان ادامه دارد.

دریان سفر امید

گفتنی است، 60 شرکت ایرانی حاضر در نمایشگاه مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی، در حوزه‌های صنایع ساختمانی، فلزی، قطعات خودرو، لوازم خانگی، شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، محصولات پالایشگاهی و شیمیایی، البسه، کیف و کفش، ارائه خدمات درمانی و پزشکی و گردشگری فعالیت می‌کنند.

همچنین در حاشیه این رویداد نشست‌هایی با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی کشور ارمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : درمان طلایی کیش
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز