فعالیت های آکام استدیو در زمینه هوشمند سازی

آکام-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی برای جذب استعدادهای حوزه فناوری با نام ایران ایتکس در تهران برگزار شد. این نمایشگاه تعداد قابل توجهی از شرکت‌ها را کنار یکدیگر قرار داد و امکان تعامل‌های مفید را فراهم کرد. همچنین، در این پروژه، خدمات و یا محصولات جدید شرکت‌ها نیز معرفی شدند. آکام استودیو یکی از مجموعه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه بود که در حوزه برنامه‌نویسی فعالیت دارد.

به گزارش کاماپرس، گروه آکام استدیو با هدف جذب استعدادهایی که در توسعه نرم افزار کمک کننده هستند، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

علت حضور آکام استدیو در نمایشگاه ایران ایتکس

مجید بابایی، مدیر منابع انسانی آکام استدیو، در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: با توجه به بررسی‌هایی که انجام شد و اطلاعی که ما از این نمایشگاه داشتیم، هدفمان از شرکت کردن در آن، دو بخش اصلی و جانبی داشت. هدف اصلی ما جذب استعدادها و نیروهای خلاق در حوزه برنامه‌نویسی بود. هدف دیگر نیز ارتباط برقرار کردن با همکاران دیگر و افراد علاقه‌مند در این حوزه است.

بیشتر بخوانید:

خدمات شرکت آکام استدیو

بابایی در مورد خدمات آکام استدیو گفت: شرکت آکام مجموعه‌ای در حوزه برنامه نویسی است که توسعه نرم افزارها و موارد مختلف در حوزه کاری آن قرار می‌گیرند.

دریان سفر امید

او در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین کارهای ما وی آر پی نام دارد که یک سامانه مدیریت منابع سازمانی است. این سامانه در بحث‌های مدیریت تجهیزات، انبارداری، منابع انسانی، حقوق و تمام موارد دیگر امکان هوشمندسازی را فراهم می‌کند.

بابایی در مورد چالش‌های شرکت نیز اذعان کرد: چالش اصلی ما نیروهای حرفه‌ای و متخصص بود. متاسفانه در حوزه برنامه نویسی ما مهاجرت زیاد داشتیم و این به کسب‌وکارهای داخلی آسیب وارد کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آکام
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان