حباب قیمت سکه از بین می رود؟!

نرخ طلا در مقایسه با دو روز قبل، 5 هزار و 300 تومان افزایش پیدا کرده و به مرز یک میلیون و 208 هزار و 600 تومانی رسیده است. قیمت سکه امامی هم نسبت به دوشنبه هفته جاری، بدون تغییر باقی مانده و در همان قیمت 12 میلیون و 10 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر برخلاف کاهش قیمت دلار، رشد نرخ اونس، مانع از افت قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است. با توجه به شرایط حاکم در بازار ارز و طلا و سکه کشور، با احتساب نرخ 26 هزار و 170 تومانی برای دلار، قیمت سکه تقریبا 11 میلیون و 946 هزار تومان برآورد شد. با توجه به نرخ‌های اعلامی، حباب قیمت سکه 0.78 درصد به دست آمد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اونس به سمت فتح قله قیمتی جدید حرکت می‌کند

قیمت اونس بار دیگر توانست وارد کانال هزار و 900 دلاری شود، به همین دلیل مجددا امیدواری‌ها برای فتح قله قیمتی بالا رفت. تا جایی که سرمایه گذاران این فلزگرانبها در انتظار هزار و 950 دلاری شدن آن هستند. هم اکنون قیمت اونس در محدوده هزار و 939 دلاری قرار دارد و نسبت به روز گذشته رشد 1.1 درصدی را ثبت کرده است.

البته معامله گران و کارشناسان بازار طلا در انتظار دو اتفاق مهم در هفته جاری هستند. طی هفته جاری قرار است داده‌های مربوط به اشتغال ایالات متحده منتشر شود. همچنین جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، درباره شرایط پولی و مالی این ایالت و وضعیت آن در آینده سخنرانی داشته باشد.

با توجه به شرایط موجود، به نظر پاول از صحبت‌های تهاجمی درباره افزایش نرخ بهره و کنترل تورم پرهیز کند. احتمالا سخنرانی رئیس بانک مرکزی آمریکا به نفع اونس خواهد بود و شرایط را برای افزایش نرخ آن بهبود می‌بخشد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز