حال بورس امروز هم خوب نبود

لست سکند

شاخص کل بورس با کاهش 751 واحدی نسبت به سه روز قبل، در محدوده یک میلیون و 362 هزار و 344 هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز 338 واحد در مقایسه با چهارشنبه گذشته کم شد و به مرز 359 هزار و 135 واحدی رسید. این بازار با رشد سهام خودرویی شروع خوبی داشت و در شرایط مساعدی به سر می‌برد، اما بعضی از نمادهای گروه شیمیایی‌ مانع از ادامه این افزایش شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها اخبارهای مختلفی درباره انجام حمایت مناسب از بازار سرمایه منتشر می‌شود. اخیرا محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، اعلام کرده که موارد حمایتی خوبی توسط رئیس جمهور و وزیر اقتصاد از بورس در بودجه 1401 گنجانده شده است.

در واقع حساسیت حمایت از بازار سرمایه در همه بخش‌ها و بین مقامات مسئول وجود دارد. طوری که حمایت از این بازار در راس برنامه‌های کمیسیون اقتصادی مجلس و همچنین دیگر کمیسیون‌ها است. با وجود انتظار این اخبار، هنوز بازار سرمایه نتوانسته خود را به خوبی بازیابی کند و روند رشد را بپیماید.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

شاخص کل فرابورس هم امروز دچار کاهش شد و با افت 28 واحدی نسبت به سه روز گذشته، روی پله 18 هزار و 374 واحدی ایستاد. نمادهای «غصینو»، «زاگرس» و «هرمز» بیشترین اثر منفی را روی شاخص فرابورس روز جاری داشتند.

وضعیت کلی بورس امروز

به طور کلی امروز حجم معاملات خرد بازار به 4.8 میلیارد سهم رسید و ارزش آن از مرز 22 هزار و 49 میلیارد ریال عبور کرد. نمادهای «خودرو»، «وبملت» و «فارس» بیشترین اثر را روی شاخص کل امروز بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز بورس مربوط به نمادهای «خودرو»، «خساپا» و «خگستر» بود. برنده امروز بورس هم دارندگان سهام «لطیف»، «غمهرا» و «خودرو» بودند، چون آن‌ها بیشترین افزایش قیمت پایانی را داشتند.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز