باز هم فرصت رشد بورس از بین رفت

لست سکند

شاخص کل بورس امروز تقریبا 2 هزار و 972 واحد نسبت به روز قبل کم شد و در محدوده یک میلیون و 376 هزار و 69 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 278 واحد دیگر کم شد و به مرز 363 هزار و 522 واحد رسید. با این حال برخی کارشناسان معتقدند شرایط کنونی فرصت مناسبی برای خرید برخی از سهام است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، احسان خاتونی، کارشناس و فعال بازار سرمایه، در گفت و گو با اقتصاد آنلاین بیان کرده که سهامداران صاحب سهام‌های بنیادی بهتر است کماکان از فروش این مدل سهم‌ها خودداری کنند. شرایط کنونی بازار برای فروش سهم مناسب نیست و بهتر است سهامداران صبر داشته باشند. خاتونی معتقد است روند رکودی بازار ادامه پیدا خواهد کرد و طی روزهای آینده تحرکات جدی در بازار سرمایه به وجود نخواهد آمد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این کارشناس بازار اعلام کرده با توجه به تعدیل تدریجی بودجه 1401 و اجرایی شدن اصلاحات مطرح شده، خروج از بازار در شرایط کنونی عاقلانه نیست.  در حال حاضر شرایط برای اصلاح پرتفوی بسیار مناسب به نظر می‌رسد، چون شرایط و متغیرهای بازار، بورس را ارزان ارزیابی می‌کنند. به نظر خاتونی، سهام‌های بنیادی و شاخص ساز بازار مثل گروه قندی‌ها، سیمانی‌ها و دارویی‌ها گزینه‌های مناسبی برای خرید هستند و به نظر باید در پرتفوی به آن‌ها توجه کرد.

نوری، فملی و تاپیکو؛ نمادهای تاثیرگذار امروز

امروز سهام «نوری»، «فملی» و «تاپیکو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل امروز بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات روز جاری بورس هم مربوط به نمادهای «شسینا»، «برکت» و «فملی» بودند. امروز نمادهای «حفارس»، «کدما» و «پکرمان» بیشتر افزایش قیمت را در بورس امروز به ثبت رساندند.

شاخص کل فرابورس هم امروز نسبت به روز گذشته 65 واحد کاهش پیدا کرد و به کانال 18 هزار و 595 واحد رسید.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز