جکوزی خانگی چگونه کار می‌ کند؟ + قیمت

جکوزی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تمامی ما وقتی نام جکوزی خانگی را می‌شنویم، خانه‌‌ای لوکس با متریال گران‌قیمت در ذهن‌مان تداعی‌ می‌شود؛ اما با هزینه کم هم می‌توان صاحب یکی از این جکوزی‌های خانگی شد. فراموش نکنید که داشتن یک جکوزی در هر خانه‌ای باعث ایجاد آرامش بیشتر و کاهش دردهای عضلانی می‌شود.

جکوزی خانگی در واقع همان وان حمام است که روی آن موتور و جت‌ نیز نصب می‌شود. معمولا جکوزی خانگی برای استفاده یک نفر مناسب است، البته این موضوع بسیار به ابعاد آن وابسته است. فشار بالای آب در جکوزی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن، منجر به ماساژ و رفع خستگی روزانه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش علاوه بر نحوه استفاده از جکوزی‌های خانگی، قیمت محبوب‌ترین انواع آن را نیز بررسی می‌کند.

طرز استفاده از جکوزی خانگی

جکوزی خانگی در انواع مختلفی به فروش می‌رسد که هر کدام روش استفاده مختص به خود را دارد. اما همه آنها به دلیل داشتن المنت و سنسور دمایی، با استفاده از یک ترموستات کار می‌کنند که می‌توان با پنل‌های دیجیتال، دمای آب آن را تنظیم کرد. بنابراین برای شروع باید دریچه‌های جکوزی را مسدود کرد تا آب به بیرون نرود.

بعد از آن، تا جایی که دوست داریم باید وان جکوزی را پر از آب کنیم. البته بسیاری از جکوزی‌ها سطح دقیق آب را مشخص کرده‌اند. چون معمولا وقتی آب جکوزی به حد نصاب نرسد، سیستم آن روشن نخواهد شد. حتی بعضی از جکوزی‌ها تنها به مدت 15 الی 20 دقیقه روشن می‌ماند و بعد از آن خاموش می‌شود که این موضوع به نوعی باعث امنیت بهتر جکوزی می‌شود.

جکوزی-خانگی

تنظیم یک دمای استاندارد

در این مرحله باید هیتر جکوزی را روشن کرد. بهتر است افراد بر اساس دمای دلخواه خود آن را تنظیم کنند‌؛ اما معمولا برای بزرگسالان دمای بین 38 تا 40 و برای کودکان 37 درجه دمای استاندارد است. بعد از انجام تمام این مراحل هم می‌توان شیر هوای جکوزی و ماساژورها را تنظیم کرد تا در آرامش کامل از آن استفاده کنید.

نظافت جکوزی را فراموش نکنیم

بعد از هر بار استفاده از جکوزی باید از سیستم تصفیه آن استفاده کرد. اگر هم جکوزی شما مجهز به چنین امکانی نیست، باید بعد از هر بار استفاده به‌خوبی آب آن را تخلیه کنید و داخلش را نظافت کنید. توجه نکردن به این موضوع و استفاده‌ مجدد، باعث بروز بیماری‌های قارچی و عفونی در افراد شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت جکوزی خانگی در بازار

تنوع بالا در انواع جکوزی‌، باعث شده تا هر کدام با جنس‌ها و ویژگی‌های خاصی در بازار به فروش برسد؛ همچون چند مورد پر مخاطب از آن که در ادامه توضیح می‌دهیم:

  1.  جکوزی آدمیرال مدل سروناز همچون بسیاری دیگر از مدل‌ها دارای مدل موتور 1.2 اسب بخار، ورق اکرلیک و شاسی استیل است. همچنین با وجود ضخامت ورق مقاوم، دارای چهار تکه شیرآلات و دو طرف پانل مناسب دو نفره است. این جکوزی در ابعاد ۱۷۵x۱۲۰x۶۰ سانتی‌متر البته با تخفیف به قیمت 43 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.
  2.  جکوزی آدمیرال مدل ونوس کنج راست مناسب برای دو نفر، در ابعاد ۱۷۰x۱۲۰x۶۰ سانتی‌متر و با امکان جت دیوار با تخفیف 12 درصدی در سایت‌های فروش 44 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
  3. نوع دیگری از جکوزی، مدل آدمیرال مدل آلیس کنج راست است که از جنس شاستی استیل ۳۰۴ و در ابعاد ۱۷۰x۷۵x۶۰ سانتی‌متر به فروش می‌رسد. این جکوزی با 8 درصد تخفیف، 39 میلیون تومان ارزش دارد.
  4. جکوزی آدمیرال مدل جکوزی النا کنج چپ مدل دیگری از جکوزی یک نفر با جنس شاستی استیل است. جکوزی النا در ابعاد ۱۷۰x۷۰x۵۸ سانتی‌متر با 10 درصد تخفیف، 36 میلیون و 900 هزار تومان فروخته می‌شود.
  5. جکوزی دو نفره مدل آسام کنج راست را با ابعاد ۱۸۰x۸۰x۵۸ سانتی‌متر و با امکاناتی نظیر جفت دیوار و 12 درصد تخفیف، می‌توان با پرداخت 36 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کرد.
  6. جکوزی یک نفره‌ مدل تیاناز کنج چپ هم در ابعاد ۱۶۰x۷۵x۵۸ سانتی‌متر با تخفیف 12 درصدی در سایت‌های فروش، 35 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آیراللایف سازان
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز