جولان طعم های جدید در نمایشگاه نوشیدنی تهران

ژیوار

محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، از روز ۲۹ مرداد تا یکم شهریور، میزبان برندهای کوچک و بزرگ صنعت نوشیدنی است. در یازدهمین دوره از این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدکننده قهوه سرد، گرم و فوری، برندهای مشهور آب‌میوه، نوشابه و آب‌معدنی، سازندگان تجهیزات تهیه و سرو قهوه، شرکت‌های بسته‌بندی مواد آشامیدنی، تولیدکنندگان دمنوش‌های کیسه‌ای و غیره با برندهای جدید، طعم‌های تازه و یا با محصولات همیشگی خود حضور دارند.

به گزارش کاماپرس، فضای سالن‌های ۶ تا ۹ نمایشگاه تهران به شکل مجموعه‌ای از کافه‌های بزرگ و کوچک درآمده که با بازدیدکنندگان با ورود به غرفه‌ها با نوشابه، شربت و یا قهوه‌ای از برندهای زمزم، پگاه، کاله و غیره پذیرایی می‌شوند. با گردش کوتاهی در نمایشگاه، می‌توان از انواع محصولات و تجهیزات مرتبط با صنعت نوشیدنی از سیروپ و ساشه‌های قهوه فوری تا ماشین‌آلات بسته‌بندی و محفظه‌های بزرگ حمل شیشه‌های حاوی شربت و نوشابه بازدید کرد.

طعم‌های جدید از نام‌های قدیمی

بخش بزرگی از سالن‌های نمایشگاه (به‌ویژه در سالن ۷) در اختیار کمپانی‌های مشهور و قدیمی است. غرفه شرکت‌های بزرگ در کنار محصولات همیشگی و طعم‌های آشنا، از مزه‌ها و برندهای جدیدی نیز رونمایی کرده‌اند و یا در روزهای آینده رونمایی خواهند کرد. شرکت کاله امسال دو طعم جدید را به مجموعه قهوه‌های آماده‌‌ نوشیدن خود -که تحت برند سولاته در بازار موجود دارد- اضافه کرده داست؛ فرنچ وانیلا و دابل اسپرسو، دو مزه جدید سولاته از کاله در این نمایشگاه هستند.

همچنین قهوه‌های ساشه‌ای کاله که تحت برند سوکافه حدود یک سال است که در بازار موجود هستند، در هفت مدل و 2 نوع بسته‌بندی 25 ساشه‌ای در این نمایشگاه رونمایی شدند. سایر نام‌های قدیمی نیز هرکدام با طعم، محصول و یا برند جدیدی در این نمایشگاه حضور دارند؛ و یا محصولات قدیمی خود را در بسته‌بندی و یا حجمی جدید عرضه کرده‌اند. برای مثال، ماءالشعیر هی‌جو با طعم جدید جنسینگ در این نمایشگاه غرفه دارد.

دریان سفر امید

غایبان بزرگ نمایشگاه تهران

با وجود وسعت زیاد نمایشگاه و حضور پررنگ و پرتعداد برندهای مختلف، غیبت بعضی از شرکت‌های بزرگ کاملاً محسوس است؛ برندهای مانند سن‌‌ایچ، خوشگوار، رامک و دامداران از غایبان بزرگ نمایشگاه امسال هستند.

عرض اندام تازه‌واردها

مدت زیادی نیست که آب‌میوه‌های مجتبی وارد بازار نوشیدنی‌های کشور شده؛ اما در همین مدت کم، طعم خوب این آب‌میوه هواداران زیادی پیدا کرده و رقابتی پایاپای را با برندهای مطرح و باسابقه پیش برده است. گروه صنایع غذایی مجتبی، هفته گذشته، چهار طعم از محصول ماءالشعیر خود را به بازار معرفی کرد و حالا با نوشیدنی گلاب خود به نمایشگاه آمده است. مدیر مارکتینگ این مجموعه در گفت‌وگو با کاماپرس از معرفی نوشیدنی بیدمشک در آینده‌ای نزدیک خبر داد. از سوی دیگر در این نمایشگاه، برند سحرچین، تولیدکننده انرژی‌زای TNT برند قهوه فوری باریستا را به یازدهمین نمایشگاه این صنعت آورده است.

بیشتر بخوانید:

شکایت زمزم از برندهای بزرگ نوشیدنی

شکایت زمزم از برندهای بزرگ نوشیدنی یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات در نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران است؛ به عقیده مسئولان روابط‌عمومی زمزم، اسم نوشابه، با لوگو و نام زمزم در ایران پیوند خورده و پرفروش‌ترین محصولات این برند معروف دوغ آبعلی و لیموناد هستند. همین محبوبیت باعث شده که برخی از رقبای بازار از شیوه بسته‌بندی لیموناد زمزم مو به مو تقلید کنند. زمزم هم‌اکنون درحال پیگیری چند پرونده قضایی شکایت از برندهای مختلفی است که از بسته‌بندی لیموناد زمزم کپی‌برداری کرده‌اند که در میان آن‌ها نام‌های بزرگی نیز به چشم می‌خورد. کارشناسان حدس می‌زنند باتوجه به شباهت بطری لیموناد تولیدی شرکت‌هایی چون میهن و سن‌ایچ به لیموناد زمزم، این دو شرکت نیز مورد شکایت زمزم قرار گرفته باشند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران، از ساعت ۸ الی 15 در سالن‌های ۶، ۷، ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه چمران تا پنجشنبه یکم شهریور ماه 1403 برقرار است.

انتهای پیام

مرتبط با : پگاهزمزمسحرچینکالهمجتبی
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز