جنیفر لوپز و پیامد 60 میلیون دلاری جدایی از بن افلک

جنیفر- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با انتشار تصاویر جدیدی از عمارت 60 میلیون دلاری جنیفر لوپز و بن افلک برروی سایت‌ فروش املاک در آمریکا،‌ بار دیگر شایعه جدایی این زوج مشهور قوت گرفت.

به گزارش کاماپرس به نقل از دیلی‌میل، هرچند که جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده و بن افلک، بازیگر هالیوودی در چند هفته گذشته سعی کردند با انتشار تصاویری شایعه جدایی از یکدیگر را تکذیب کنند؛ اما با انتشار عکس‌های جدیدی از عمارت 60 میلیون‌دلاری آنان در بورلی‌هیلز در سایت املاک و مستغلات ایالات متحده، بار دیگر گمانه‌زنی‌ها درباره طلاق آنان شدت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

در گزارش این روزنامه آمده است که تصاویر جدیدی از عمارت آنان در تاریخ یکم و پنجم ماه ژوئن در سایت‌ املاک منتشر شده است و این بدان معناست که ممکن است این عمارت دوباره برای فروش آگهی شود. در حال حاضر در سایت املاک و مستغلات آمریکا زیر تصاویر عمارت این زوج معروف، عبارت فروخته‌شده قید شده است.

جنیفر- کاماپرس

این زوج، ماه می سال گذشته میلادی این خانه را خریداری و در تابستان به آن نقل‌مکان کرده بودند و جنیفر بر تمام طراحی‌های داخلی آن نظارت داشته است. پس از مدتی اقامت در این عمارت لاکچری، شایعاتی مبنی بر جدایی این زوج پرحاشیه در فضای مجازی منتشر شد؛ اما آنان با حضور در مراسم فارغ‌التحصیلی ویولت فرزند بن تلاش کردند که نشان دهند در آستانه جدایی نیستند.

همچنین مجله “این تاچ” ادعا کرده بود که رابطه این زوج هنری به پایان رسیده است و صبر آنان برای حفظ رابطه به شکست انجامیده است. این در حالی است که پس از شدت‌گرفتن اختلافات بین جنیفر و بن افلک، جنیفر گارنر بازیگر آمریکایی، تلاش زیادی می‌کند تا مانع از جدایی این زوج پرجنجال هالیوود بشود.

انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز