جزییات مرحله سوم طرح کالابرگ فجرانه

آغاز مرحله سوم طرح کالابرگ فجرانه-کاماپرس

سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا ۲۰ فروردین آغاز می‌شود، طرح فجرانه در راستای تهیه ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ و حبوبات است.

به گزارش کاماپرس، طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ بهمن ماه سال گذشته به مدت سه ماه و طی سه مرحله آغاز شد. بر اساس این طرح قیمت تهیه ۱۱ قلم کالای اساسی، به قیمت سال ۱۴۰۱ و معادل ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان محاسبه می‌شود و مابقی آن از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌گردد.

قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان است. خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود بپردازند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این طرح از ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ شروع شده و مرحله اول آن تا ۱۸ اسفندماه ادامه پیدا کرد. مرحله دوم این طرح نیز از ۲۰ اسفند ماه 1402 آغاز شد و تا ۱۸ فرودین ماه ادامه داشت. در نهایت مرحله سوم طرح از فردا ۲۰ فروردین شروع خواهد شد و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۸ اردیبهشت ادامه می‌یابد و خانوارهای مشمول می‌توانند از ۲۰ فروردین ماه نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی اقدام نمایند.

به نقل از ایسنا، براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از زمان شروع طرح (۱۸ بهمن‌ماه) تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه، در مجموع بیش از ۳۹ میلیون تراکنش موفق خرید انجام شده که طی آن بیش از ۹۱ میلیون بسته غذایی بین خانوارهای مشمول توزیع شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز