جزییات عرضه 3 خودرو جدید مزدا در سامانه یکپارچه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پس از موفقیت عرضه مزدا 3 در بازار ایران، حالا سه مدل خودروی جدید مزدا در راه بازار ایران است. این خودروها از مقصد چین واردات می‌شوند و در سامانه یکپارچه عرضه خواهند شد.

به گزارش کاماپرس، خودروی مزدا 3 جزو پرفروش‌ترین خودروهای خارجی در بازار ایران محسوب می‌شود. همین موضوع باعث شده تا شرکت آفتاب خودرو افشاری کیا به دنبال واردات سه مدل خودروی مزدا باشد. این خودروها برای بازار چین تولید شده‌اند. به همین دلیل واردات خودروی مزدا به جای ژاپن از مبدا چین انجام خواهد شد.

قرار است سه خودروی مزدا 3،  مزدا CX50، مزدا CX30 به کشور وارد شوند. هنوز جزئیاتی از اطلاعات مربوط به قیمت و ویژگی‌های موتور خودرو منتشر نشده است.  اما خبرها حکایت از این دارد که آپشن‌های خودروی وارداتی در سطح پایه و متناسب با بازار ایران خواهد بود.

به عبارت دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی در زمان تولید یک محصول با آپشن‌های متفاوت و به صورت متنوع به بازار عرضه می‌کنند. احتمالا پایین‌ترین سطح آپشن‌ها برای واردات این خودروها در نظر گرفته می‌شود. چراکه باید در سامانه یکپارچه عرضه شوند و متناسب با قدرت خرید متقاضیان باشند.

بیشتر بخوانید:

ویژگی های فنی مزدا 3 نیو فیس

خودروهای مزدا دارای موتوری با پیشرانه 2 لیتر تنفس طبیعی هستند. آخرین ورژن مزدا 3 موجود در بازار ایران به مزدا نیوفیس معروف بوده و حدود 5 سال کارکرد دارد. ویژگی فنی مزدا 3 نیو فیس شامل موتوری 2 لیتری با 155 اسب بخار قدرت و 203 نیوتن متر گشتاور است.

آپشن‌های این خودرو شامل سانروف، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش است. همچنین این خودرو با 6 کیسه هوا از سطح ایمنی بالایی برخوردار است. چراغ روز، رادار کور، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط، هشدار تصادف از جلو، کنترل کروز هوشمند، رادار هشدار تصادف از عقب، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : مزدا
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز