چگونه گذرنامه زیارتی دریافت کنیم؟ + اعتبار

ژیوار
سخنگوی پلیس درباره چگونگی درخواست و دریافت گذرنامه‌ زیارتی جزییاتی ارایه کرد.

به گزارش کاماپرس، سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه گذرنامه زیارتی تا ۵ سال اعتبار داشته و نیاز به تمدید ندارد، ادامه داد: متقاضیان برای صدور گذرنامه جدید باید تنها از طریق اپلیکیشن «پلیس من» به نشانی “police-man.ir ” اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

بیشتر بخوانید:

به گفته وی، آندسته افرادی که مهلت گذرنامه‌شان تمام شده، برای صدور گذرنامه جدید می‌توانند از دو طریق دفاتر پلیس +۱۰ و  اپلیکیشن”پلیس من” اقدام کنند. همچنین افرادی که گذرنامه عادی (قرمز رنگ) می‌خواهند باید برای بار اول به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

به نقل از ایسنا، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور نیز با بیان اینکه روزانه ۲۰ هزار جلد به ظرفیت صدور گذرنامه افزوده شده است، گفت: به عبارت دیگر، میزان صدور  گذرنامه به حدود ۶۰ هزار جلد در روز رسیده است.

دریان سفر امید

به گفته وی، افرادی که می‌خواهند به تازگی گذرنامه زیارتی دریافت کنند، می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی “پلیس من” بخش گذرنامه و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنند. در این حالت در اولین فرصت گذرنامه زیارتی با کمترین قیمت و زمان ممکن به درب منزل آنها ارسال می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز