جزییات دریافت وام 3 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران با سود 20 درصدی

ژیوار

فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارای حساب جاری متصل به بانک رفاه که مایل به دریافت وام هستند، می‌توانند برای تسهیلات طرح «فراز» این مجموعه درخواست بدهند. این وام 3 میلیارد تومانی با سود 20 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که واجد شرایط درخواست برای وام 3 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران هستند باید اعتبار شغلی و پروانه فعالیت خود را به این مجموعه ارائه دهند. این وام مخصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای با سود 20 درصد به متقاضیان واجد شرایط ارائه می‌شود.

افراد پس از دریافت وام تا 24 ماه زمان دارند که اقساط آن را بپردازند. میزان اقساط این وام با در نظر گرفتن مبلغ، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، 152 میلیون و 687 هزار و 408 تومان اعلام شده است. کل سود وام به 664 میلیون و 497 هزار و 790 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز، 3 میلیارد و 664 میلیون و 557 هزار و 790 تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

بانک رفاه کارگران چه نوع خدماتی ارائه می‌دهد؟

بانک رفاه کارگران در زمره بانک‌های ارائه دهنده انواع تسهیلات برای اقشار مختلف جامعه، به خصوص مستمری بگیران و بازنشستگان است. این بانک فعالیت خود را از سال 1340 در تهران و اصفهان آغاز کرد. بانک رفاه با داشتن سابقه بالغ بر 50 سال و داشتن 10 هزار و 701 نیروی انسانی و هزار و 13 شعبه فعال داخلی انواع خدمات پولی و بانکی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز