جزییات ثبت نام وام 400 میلیون تومانی بدون سود بانک مهر ایران با شرایط استثنایی

ژیوار

بانک مهر ایران یک طرح تسهیلاتی 400 میلیون تومانی را بدون سود و با کارمزد چهار درصدی برای مشتریان خود تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این وام قرض الحسنه هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران علاوه بر افتتاح حساب قرض الحسنه نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه هستند. افراد به منظور دریافت این وام باید سه ضامن رسمی مورد به بانک معرفی کنند.

سقف این وام برای اشتغالزایی به 500 میلیون تومان می‌رسد. وام گیرندگان بعد از دریافت تسهیلات مذکور تا 84 ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

با در نظر گرفتن مبلغ وام 400 میلیون تومانی، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، وام گیرنده ملزم به پرداخت اقساط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومانی است. کل سود این وام 48 میلیون تومان اعلام شده است. وام گیرنده در پایان بازپرداخت، باید مجموعا 448 میلیون تومان به بانک پرداخته باشد.

نگاهی به خدمات قابل توجه بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور است که در زمینه گسترش فرهنگ قرض دهی در چارچوب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک قرض الحسنه انواع خدمات پولی و بانکی مجاز شامل سپرده‌ها، قراردادها، بیمه عمر رایگان، قانون جدید چک و … را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز