فوری / جزییات ثبت نام وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک ملی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک ملی ایران به منظور پاسداشت آیین قرض الحسنه و حمایت همه جانبه از مشتریان خود که چنین حساب‌هایی دارند، طرح تسهیلاتی تحت عنوان «مهربانی» را تدارک دیده است. این طرح تسهیلاتی قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد اما اکنون به نام مهربانی شناسایی می‌شود. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که در بانک ملی ایران سپرده قرض الحسنه دارند امکان درخواست تسهیلات برای وام 300 میلیونی این مجموعه را خواهند داشت. این تسهیلات تنها با ارائه ضامن رسمی پرداخت می‌شود و سودی ندارد. به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن یک ضامن کفایت می‌کند. البته بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود کارمزد دو یا چهار درصدی برای این وام قرار داده است. افراد بعد از دریافت این تسهیلات تا 60 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. در صورتی که فردی مایل به ادامه فرآیند دریافت تسهیلات مذکور نباشد، می‌تواند امتیاز آن را به دیگران ارائه بدهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افرادی که مایل به دریافت وام مذکور با کارمزد مشخص و بازپرداخت تعیین شده باشند باید هر ماهه 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات مذکور 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان می‌رسد.

چگونگی افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات طرح مهربانی

لازم به ذکر است که متقاضیان افتتاح حساب به منظور دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق اپلیکیشن بام نسبت به افتتاح سپرده تخصصی این وام اقدام کنند. به این منظور کافی است فرد وارد سامانه بام شده و روی گزینه حساب قرض الحسنه مهربانی کلیک کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز