جذاب‌ ترین سرگرمی‌ های تور دبی تابستان ۱۴۰۲ را از دست ندهید

دبی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تابستان در دبی نزدیک است و آماده است تا گرما و افزایش دما را با خود همراه کند. با این حال، این بدان معنا نیست که نمی‌توانید اوقات خوبی را در دبی داشته باشید. دبی مجموعه‌ای از فعالیت‌های داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد که برای ماه‌های تابستان عالی هستند. از ماجراجویی و بازدید طبیعت گرفته تا هنر، تاریخ و فرهنگ. کارهای زیادی برای انجام دادن در تابستان دبی وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقه‌مندان سفر به دبی می‌توانند تور دبی تابستان 1402 را از مجموعه سلام پرواز رزرو کنند. این مجموعه، بیش از یک دهه در زمینه گردشگری و برگزاری تورهای داخلی و خارجی تجربه داشته و بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

در ادامه برخی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های دبی در تابستان آورده شده است.

سیاره سبز

سیاره سبز یک جنگل بارانی استوایی سرپوشیده واقع در سیتی واک است که بیش از 3000 گیاه و جانور از جمله انواع پرندگان، پروانه‌ها و حشرات را در خود جای داده است.شما می‌توانید جنگل‌های بارانی را کشف کنید و در مورد گونه‌های مختلف آن اطلاعات کسب کنید و با کمک راهنماهای ماهر در مورد اکوسیستم بیشتر بدانید.دمای داخل جنگل بارانی خنک است و آن را به یک مکان برای فرار از گرمای تابستان تبدیل می‌کند.

سیاره سبز دبی-کاماپرس

پارک‌های آبی دبی

این پارک‌ها مجموعه‌ای از جاذبه‌ها، از جمله سرسره‌های آبی، رودخانه‌ و استخرهای موج را ارائه می‌دهند که برای کودکان و بزرگسالان مناسب است و آنها را به مکانی عالی برای یک روز شاد و مفرح خانوادگی در تابستان دبی تبدیل می‌کند.پارک های آبی هیجان انگیز زیادی در دبی وجود دارد، از جمله پارک آبی آتلانتیس که بزرگترین پارک آبی جهان است، وایلد وادی، پارک آبی لاگونا، و پارک آبی لگوند که تنها پارک آبی منطقه است که منحصراً برای کودکان ساخته شده است.

کارتینگ دبی

Ekart Zabe یک پیست کارتینگ سرپوشیده منحصر به فرد است که دارای کارتینگ‌های الکتریکی است که می‌تواند به سرعت 60 کیلومتر در ساعت برسد. اینجا اولین مدار کارتینگ الکتریکی در شهر است.شما می‌توانید از مسابقه در اطراف پیست سرپوشیده و دارای تهویه مطبوع لذت ببرید و در این جاذبه مدرن و هیجان انگیز نهایت لذت را ببرید.

کارتینگ دبی-کاماپرس

موزه های دبی

دبی دارای میراث فرهنگی و تاریخی غنی است. اگر به دنبال کشف گذشته این کشور هستید، به موزه‌های سنتی مانند موزه آل شینداغا بروید که به شما بینشی از زندگی حاکمان اولیه دبی می‌دهد. برای نگاهی منحصر به فرد به آینده، از موزه تماشایی و مشهور جهان آینده دیدن کنید، که به فناوری مدرن و امکانات آینده می پردازد و اگرهم به دنبال چیز متفاوتی هستید، موزه توهمات و موزه سلفی جهان سه بعدی را تجربه کنید.

پارک واقعیت مجازی

یکی دیگر از مکان‌های سرپوشیده عالی و مناسب روزهای گرم تابستان، پارک موضوعی واقعیت مجازی است که دارای طیف وسیعی از تجربیات همه‌جانبه، از جمله بازی‌های واقعیت مجازی، سواری و شبیه‌سازی است که در مرکز خرید دبی واقع شده است.کودکان و بزرگسالان در هر سنی می‌توانند با طیف وسیعی از تجربیات، از جمله بازی‌های آرکید، بازی‌های ویدیویی، تجربیات VR و موارد دیگر، از اوقاتی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز در پارک لذت ببرند.

پارک واقعیت مجازی دبی-کاماپرس

اسکی دبی

حتی زمانی که هوا در بیرون 40 درجه سانتیگراد است، می‌توانید در اسکی دبی لحظات هیجان انگیزی را با اسکی در دامنه‌های برفی سپری کنید.اسکی دبی یک پیست اسکی سرپوشیده منحصر به فرد است که در مرکز خرید امارات واقع شده است و دارای برف واقعی و دمای زیر صفر است و آن را به یکی از بهترین تفریحات دبی در تابستان تبدیل می‌کند.این استراحتگاه دارای بسیاری از فعالیت‌های هیجان انگیز، از جمله پیست‌های اسکی، دیدن پنگوئن، سینما و کافه برفی است که در آن تمام خانواده می‌توانند تفریح کنند و لذت ببرند.

باشگاه‌های ساحلی

باشگاه‌های ساحلی یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تابستانی دبی هستند.دبی به خاطر سواحل بکرش معروف است و در طول تابستان، زمان مناسبی برای بازدید از کلوپ‌های ساحلی برای غرق شدن در آفتاب و لذت بردن از آب است. بسیاری از کلوپ‌های ساحلی طیف وسیعی از فعالیت‌ها از جمله والیبال ساحلی، قایق سواری و کایاک سواری را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید در صندلی‌های آفتاب گیر استراحت کنید یا برای خنک‌شدن در استخر شنا کنید.

دیپ دیو دبی

دیپ دیو دبی عمیق‌ترین استخر جهان است که عمق آن به 60 متر می‌رسد.این استخر شبیه یک شهر غرق شده ساخته شده است و دارای بسیاری از مصنوعات هیجان انگیز و مناطقی است که شناگران می‌توانند آن‌هارا کشف کنند. از آنجایی که استخر در یک مرکز داخلی قرار دارد و دمای آن کنترل می‌شود، غواصی در دیپ دیو دبی بهترین تفریح گردشگری تابستانی دبی به‌شمار می‌رود.

استخر دبی-کاماپرس

اتاق های فرار

اتاق های فرار یک فعالیت سرگرم‌کننده و چالش برانگیز است که شامل حل پازل‌ها و سرنخ‌هایی برای فرار از اتاق در یک محدودیت زمانی خاص است. دبی چندین اتاق فرار با موضوعات و داستان‌های منحصر به فرد دارد که  تجربه سفر به دبی شما را هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز