جذاب ترین تفریحاتی که فقط در تور هند می توانید ببینید

آریاک سفر

هند یکی از کشورهای پرجاذبه برای گردشگران است. این کشور از طبیعت و حیات وحش زیبایی برخوردار است اما در عین حال، ادیان و فرهنگ‌های مختلف آن تنوعی از رنگ‌ها را برای هند فراهم ساخته‌اند. تاریخ پربار هند یادگاری‌های بسیاری را در این کشور قرار داده و هر شهر آن مانند یک کشور مستقل دارای تنوع فرهنگی و تاریخی است. علاوه بر این جاذبه‌ها، هندی‌ها تفریحات بسیار خاصی را نیز برای گردشگران تور هند فراهم آورده‌اند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جذاب‌ترین تفریحات مختص تور هند که باید انجام داد، پرداخته است.

1 –  یوگا در شهرهای مختلف هند

یوگا یکی از ورزش‌های خاص هند است که امروزه جهانی شده و از جمله تفریحات گردشگران تور هند نیز هست. بیشتر گردشگران علاقمند هستند تا این ورزش 5 هزار ساله را در زادگاهش امتحان کرده و از آن لذت ببرند. بر همین اساس در بیشتر شهرهای هند، مناطقی را برای یوگای گردشگران اختصاص داده‌اند.

برای نمونه قلعه نیمارا در شهر جیپور یکی از مراکز گردهمایی‌های یوگا است که هر ساله جشنواره‌های مختلفی را برای این ورزش برگزار می‌کند. گردشگران نیز می‌توانند به صورت آزادانه در این جشنواره‌ها و سایر برنامه‌های ورزشی حضور داشته باشند.

همچنین در دهلی نیز یک مرکز با نام «فراتر از یوگا» مختص گردشگران افتتاح شده است. در این مرکز یوگا شما می‌توانید چند ساعتی را زیر نظر یک مربی به حرکات نه چندان سخت این ورزش پرداخته و در نهایت عکس‌هایی از خود را که در حین یوگا گرفته شده است، به یادگار ببرید.

دریان سفر امید

در شهر آگرا نیز مجموعه یوگای پاتانجال وجود دارد. این مجموعه در اصل یک معبد است که یوگا در آن انجام می‌شود. در این معبد می‌توانید شاهد سایر برنامه‌های مذهبی هندوها هم باشید.

یوگا در تور هند

2 – جهان برف دهلی

اگرچه هند یک کشور گرمسیری است و بیشتر مردم این کشور تجربه‌ای از بارش برف ندارند اما یکی از بزرگترین پارک‌های تفریحی جهان با تم برف در شهر دهلی هند ساخته شده است. جهان برف دهلی در یک مرکز خرید در حومه این شهر قرار گرفته است؛ اما به قدری بزرگ و عظیم ساخته شده است که هر گردشگری را در تور هند به حیرت وادار می‌کند.

در این پارک برفی امکان انجام تمام ورزش‌های مرسوم مانند اسکی، تیوب سواری، سورتمه سواری وجود دارد و شما می‌توانید ساعت‌ها به برف بازی مشغول شوید. اگرچه در این پارک از برف مصنوعی استفاده شده است؛ اما طراحی آن طوری که بتوانید سرما و زمستان را به طور واقعی حس کنید.

3 – پارک عجایب دور ریختنی

هند سرزمین عجایب است؛ اما یک سرزمین کوچک عجایب در دل این کشور عجایب نیز وجود دارد که در تور هند قابل بازدید است. پارک عجایب دور ریختنی در اصل یکی از آن پارک‌های مینیاتوری است. سافاری در این مجموعه عجایب سراسر جهان در معرض دید بازدید کننده‌ها قرار گرفته است.

آنچه که این پارک را از تمام پارک‌های مینیاتوری جهان متمایز می‌کند، ساخت ماکت‌های آن با وسایل دور ریختنی است. تمام ماکت‌ها با ضایعات و پسماندهای خانگی و صنعتی ساخته شده است.

4 – سافاری در هند

پناهگاه ناهارگار جیپور یکی از پناهگاه‌های حیات وحش هند است که امکان بازدید و سافاری در آن وجود دارد. تفاوت این سافاری با سافاری‌ در کشورهای دیگر جهان این است که در این سفر می‌توانید گشت‌وگذار در جنگل را به جای اتومبیل به وسیله فیل‌سواری انجام دهید که در نوع خود بی‌نظیر است.

در پناهگاه ناهارگار جیپور بسیاری از حیوانات نادر و در معرض انقراض مانند شیرهای آسیایی قابل مشاهده هستند.

5 – تورهای بالیوود

حتی اگر به دیدن فیلم‌های هندی علاقه‌ای نداشته باشید هم می‌توانید یک تجربه باور نکردنی و جذاب را با شرکت در تورهای بالیوود تجربه کنید. این تورها در شهر بمبئی هر روزه برگزار می‌شوند و گردشگران تور هند می‌توانند با شرکت در تورهای بالیوود از لوکیشن‌های فیلم‌های هندی و حتی فیلم‌های در دست ساخت بازدید کنند.

دیدن بازیگران هندی، عکس با سلبریتی‌های هند و گرفتن امضا از آن‌ها می‌تواند تکمیل کننده این تور و سفر شما باشد.

خرید تور هند از «آریاک سفر»

آژانس هواپیمایی آریاک سفر یکی از باتجربه‌ترین گروه‌های ارائه دهنده تورهای گردشگری به تمام مقاصد توریستی جهان است. این آژانس با سابقه 20 سال فعالیت درخشان در حوزه گردشگری خدماتی چون اجرای تور، رزرو بلیت، رزرو هتل، اخذ ویزا و سایر خدمات گردشگری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علاقمندان برای خرید تور و استفاده از سایر خدمات آریاک سفر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس aryaktravel.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02157816 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
ژیوار
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان