جدیدترین قیمت ساینا اتوماتیک صفر و کارکرده در بازار + جزییات

جدیدترین قیمت ساینا اتوماتیک صفر و کارکرده در بازار + قیمت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساینا که در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک به بازار عرضه شده است به عنوان گزینه‌ای ارزان‌ در بازار خودروهای اتوماتیک مطرح می‌شود. مشخصات فنی ساینا شامل پیشرانه 4 سیلندر خطی با قدرت 87 اسب بخار و 128 نیوتن‌متر گشتاور است که نیرو را توسط جعبه دنده 5 سرعته به چرخ‌های جلویی منتقل می‌کند. در نسخه اتوماتیک، از گیربکس ضریب پیوسته (CVT) استفاده شده و فرمان نیز برقی است.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو ساینا اتوماتیک کارکرده و صفر را معرفی می‌کند.

قیمت ساینا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲

یک ساینا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در حالی که 28 هزار کیلومتر کارکرد دارد با قیمت ۴۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. رنگ این خودرو سفید صدفی اعلام شده و بدنه آن نیز سالم و بدون خط و خش است. موتور خودرو نیز سالم بوده و از شاسی‌های پلمپ نیز بهره می‌برد.

ساینا اتوماتیک EX

یک ساینا اتوماتیک  EX مدل ۱۳۹۷ در بازار فروش خودرو ۳۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خودرو اتوماتیک ۴۱ هزار کیلومتر کارکرد دارد و از موتور سالم نیز برخوردار است. بدنه خود سفید رنگ  این ساینا خط بی و خش بوده و شاسی‌های آن نیز پلمپ هستند.

بیشتر بخوانید:

قیمت ساینا اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۲

یک ساینا اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۲ سفید رنگ در حالی که 12 ماه نیز بیمه شخص ثالث دارد با قیمت ۴۶۰ میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این خودرو با توجه به صفر کیلومتر بودن دارای شاسی‌های پلمپ بدنه سالم و‌ بی‌خط و خش و همچنین موتور سالم است.

قیمت ساینا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳

قیمت یک ساینا اتوماتیک S مدل ۱۴۰۳ در حالی که کارکردی ندارد در بازار فروش خودرو ۵۱۰ میلیون تومان اعلام شده است. با توجه به صفر کیلومتر بودن خودرو بدیهی است که موتور و شاسی‌های آن سالم و پلمپ و بدنه آن سالم و بی‌خط و خش باشد.

ساینا اتوماتیک  EX مدل ۱۳۹۷

قیمت یک ساینا اتوماتیک EX مدل ۱۳۹۷ با ۱۰۳ هزار کیلومتر کارکرد ۳۷۷ میلیون تومان اعلام شده است. بدنه سفید این خودرو رنگ شدگی دارد اما مشخصات فنی آن سالم شاسی‌های آن نیز پلمپ گزارش شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : باماهمراه مکانیک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز