جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در ستارخان / تیر 1403

خرید-خانه-در-ستارخان-کاماپرس
ژیوار

ستارخان به دلیل دسترسی کامل به اتوبان و خیابان‌های مرکز شهر، همیشه متقاضی بسیاری برای سکونت داشته است. از این محله به راحتی می‌توان به غرب، مرکز و حتی شرق تهران تردد داشت. قیمت خانه در امحله ستارخان از حدود متری 80 میلیون تومان آغاز می‌شود.

کاماپرس در این گزارش قیمت آپارتمان 70 متری ستارخان را بررسی می‌کند.

قیمت اپارتمان 70 متری در ستارخان؛ 6 میلیارد و 600 میلیون

نزدیک به بازارچه سنتی ستارخان، یکی از واحدهای ساختمانی چهار طبقه فروخته می‌شود. خانه‌ای بدون پارکینگ و آسانسور، اما کاملا باز سازی شده و خوش ساخت که دارای دو اتاق و یک انباری ده متری هم است.  این خانه در یکی از بهترین مناطق ستارخان واقع است که دسترسی کامل به فروشگاه و مغازه‌های اطراف خود دارد. چنین خانه‌ای با متری 83 میلیون، حدود 6 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد.

خانه‌ی 67 متری با ارزش 6 میلیارد

خانه‌ای 67 متری خوش ساخت با دو اتاق خواب در سال 80 ساخته شده. این خانه با نورگیر شمال و جنوب، دارای پارکینگ و انباری است. این واحد تنها فاقد آسانسور است که البته در طبقه اول از چهارم ساختمان قرار دارد. این واحد مسکونی متری حدود 90 میلیون قیمت دارد که جمع کل قیمت خانه 6 میلیارد می‌شود.

خرید-خانه-ستارخان-کاماپرس

دریان سفر امید

آپارتمان 65 متر ؛ 6 میلیارد

در بین آگهی‌ها یک خانه 65 متری در شمال ستارخان که یک اتاق خواب دارد، فروخته می‌شود. خانه‌ای دارای پارکینگ، انباری و بالکن که در طبقه دوم قرار دارد. این ساختمان در کوچه‌ای پهن و امن قرار دارد که از نظر موقعیت جغرافیایی مناسب خانواده‌های دارای فرزند هم خواهد بود. چنین واحدی متری 92 میلیون قیمت دارد که جمع کل آن حدود 6 میلیارد تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 70 متری در ستارخان ؛ متری 117 میلیون

داخل یکی از خیابان‌های فرعی ستارخان، کوچه دنجی قرار دارد که یکی از واحدهای مسکونی آن به فروش می‌رسد. این خانه‌ی 73 متری، با دو اتاق خواب در طبقه آخر یک ساختمان 5 طبقه واقع شده. این ساختمان پنچ سال ساخت، با متری 117 میلیون، در حدود 8 میلیارد و 600 میلیون قیمت دارد.

6 میلیارد و 100 برای یک خانه نقلی در ستارخان

در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه، خانه‌ای 65 متری فروخته می‌شود. این خانه ساخت سال 77 در ستارخان، کامل بازسازی شده است. نور پنچره‌ها فضای داخل خانه را کامل روشن می‌کند. از امکانات دیگر این خانه پارکینگ و انباری پنچ متری است. این واحد نقلی متری 93 میلیون قیمت دارد که جمع کل قیمت خانه به حدود 6 میلیارد و 100 میلیون تومان می‌رسد.

قیمت آپارتمان کلیدنخورده در ستارخان

آپارتمانی 79 متری با دو اتاق خواب در ستارخان به فروش می‌رسد. این خانه با دو اتاق خواب، کلید نخورده و تمیز به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود. این ساختمان دارای آسانسور و پارکینگ و فاقد انباری، متری 114 میلیون تومان ارزش دارد که جمع کل آن 9 میلیارد و 50 میلیون تومان می‌شود.

داخل همین محله ستارخان خانه 75 متری و کلید نخورده دیگری با دو اتاق خواب برای فروش آگهی شده. این آپارتمان 7 سال ساخت و کاملا تمیز و خوش ساخت، در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد که نورگیر آن باعث روشنای کافی در روز می‌شود. اینجا با متری 107 میلیون، حدود 8 میلیارد تومان قیمت دارد.

یک واحد دیگر با 76 متر مساحت و دو اتاق خواب در ستارخان آگهی شده که ساخت آن برای سال 90 است. اینجا علاوه بر پارکینگ، آسانسور و انباری، ویو کامل به سمت جنوب شهر دارد که می‌تواند نمای جالبی برای خانه داشته باشد. این خانه با متری 105 میلیون، در حدود 8 میلیارد تومان ارزش دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز