جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری یک خواب در گیشا / اسفند 1402

جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری یک خواب در گیشا / اسفند 1402-کاماپرس

خیابان‌های گیشا (کوی نصر) به صورت منظم زوج و فرد و با معماری انگلیسی ساخته شده است. این محله 41 خیایان فرعی را در شرق و غرب خیابان اصلی خود جای داده و از این رو تمامی خیابان‌های آن برای سکونت مناسب است. گیشا از نخستین محله‌های تهران با معماری مدرن محسوب می‌شود که به دلیل دسترسی خوب به خدمات و امکانات رفاهی قیمت آپارتمان‌های آن بالا است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 متری در گیشا را معرفی می‌کند.

آپارتمان 60 متری 5 ساله

یک آپارتمان 60 متری یک خواب و 5 ساله در گیشا با قیمت 8 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان دو واحدی قرار گرفته و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری، اتاق خواب مستر و کمد دیواری‌های جادار برخوردار است.

قیمت آپارتمان 60 متری بازسازی شده

یک آپارتمان 60 متری یک خواب در گیشا در حالی که ساخت 1390 و بازسازی شده است، 9 میلیارد تومان قیمت دارد. آشپزخانه جادار، سالن مربعی شکل، آسانسور، پارکینگ و انباری از امکانات این آپارتمان به شمار می‌روند. واحد ذکر شده در اول ساختمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 60 متری خوش نقشه

یک واحد 60 متری خوش نقشه و نورگیر 60 متری در گیشا 10 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده و دو سال از ساخت آن می‌گذرد. امکانات این آپارتمان شامل آسانسور، پارکینگ و انباری است.

قیمت آپارتمان 60 متری نوساز در گیشا

یک واحد نوساز 60 متری در گیشا با قیمت 10 میلیارد و 800 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد از یک اتاق خواب مستر، آسانسور، پارکینگ، انباری و سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردار است. این واحد در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد.

قیمت آپارتمان 60 متری فول امکانات در گیشا

قیمت یک آپارتمان 60 متری سه ساله در گیشا 11 میلیارد تومان است. این آپارتمان یک اتاق خواب دارد و در طبقه چهارم یک ساختمان دو واحدی و پنج طبقه قرار گرفته است. این ساختمان فول امکانات بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری یک خواب در گیشا / اسفند 1402

  1. شهرام حسین ناظر گفته:

    قیمتهای آپارتمانهای گیشا واقعا تو حباب هستند و با منطقه یک تقریبا برابری میکند اگر میشد کارشناسان مسکن ی محدوده قیمتی و یا جدول محاسباتی طراحی میکردند که بر اساس آن ی قیمت متعادل را شاهد می بودیم قطعا اجحافی به هیچکس نمیشد و سلیقه ایی قیمت گذاری نمیشد !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز