جدیدترین شرایط خرید اقساطی تیگو 8 پرو از سوی مدیران خودرو اعلام شد

ژیوار

طرح فروش نقدی و اقساطی 10 محصول مدیران خودرو از روز شنبه آغاز شده است. یکی از محصولات عرضه شده در این طرح تیگو 8 پرو است که متقاضیان امکان خرید نقدی و اقساطی آن را از نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو دارند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به خرید تیگو 8 پرو تمایل دارند، می‌توانند از طریق طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو برای خرید این محصول اقدام کنند. مدیران خودرو این محصول را به صورت نقدی با قیمت 2 میلیارد و 797 میلیون و 800 هزار تومان به متقاضی واگذار می‌کند. در صورتی که متقاضی خواهان خرید اقساطی این محصول باشد باید به میزان 1 میلیارد و 398 میلیون و 900 هزار تومان پیش پرداخت کرده و تا 60 ماهه اقساط بپردازد. مبلغ هر قسط این خودرو نیز 39 میلیون و 435 هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

آشنایی با بعضی از مشخصات فنی و امکانات خودرو تیگو 8 پرو

کراس اوور تیگو 8 پرو با داشتن ظاهری خشن و فضای داخلی جادار و دارای سه ردیف صندلی، مورد پسند بعضی از خانواده‌های ایرانی است. این خودرو با موتور چهار سیلندری دارای توان 197 اسب بخار در بازار عرضه می‌شود. این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیازمند زمانی کمتر از 10 ثانیه است. حداکثر سرعت تیگو 8 پرو به 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو مصرف سوخت چندانی ندارد و یکی از بهترین خودروها در زمینه استفاده از سوخت است. این خودرو دارای امکاناتی مانند ایربگ جلویی و جانبی، سیستم کنترل پایداری، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سنسور نور و باران و کنترل سیستم صوتی و سرگرمی خودرو با فرمان صوتی است. همچنین این خودرو صندلی‌های برقی جلو، گرمکن صندلی‌ها، کروز کنترل، سقف پانوراما با سانروف، شارژر وایرلس و … دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز