جدیدترین ساعت‌ های مچی کاسیو + قیمت مرداد ماه

برند ژاپنی کاسیو موفق شد در سال 2020 میلادی 10 میلیون ساعت مدل جی شاک در سراسر جهان به فروش برساند. یک سال بعد به خاطر پاندمی کرونا، فروش جهانی ساعت‌های جی شاک به 8 میلیون عدد کاهش یافت. با این حال، این برند 77 ساله همچنان محبوبیتش را حفظ کرده و با ساعت‌های جی شاک که یکی از شناخته‌ شده‌ترین مدل‌های ساعت در جهان هستند، به شهرت و درآمدش اضافه می‌‎کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت نوریس واچ، جدیدترین ساعت‌های این برند را معرفی می‌کند.

1- ساعت مردانه کاسیو  Casio CAS680

قیمت این ساعت در لحظه تهیه گزارش 750 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت ظریف، گرد است. این ساعت مردانه برای استفاده روزانه مناسب است و می‌توانید به راحتی لباس‌های‌تان را با آن ست کنید. بدنه و بند استیل این ساعت باعث می‌شود در برابر خراش مقاوم باشد و خیال‌تان را از بابت دوام آن راحت می‌کند. مقاومت این ساعت در برابر آب، در حد شست و شوهای روزانه است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- ساعت زنانه کاسیو  Casio CAS660

قیمت این ساعت کاسیو 750 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت زنانه گرد است و رنگ طلایی آن باعث می‌شود ظریف‌تر جلوه کند. جنس بدنه و بند این ساعت هم استیل است و آن را در برابر خراش‌هایی که ممکن است ایجاد شود، مقاوم می‌کند. این ساعت کاسیو برای استفاده‌های روزانه مناسب است و به راحتی با لباس‌های متنوع ست می‌شود.

ساعت کاسیو- کاماپرس

3- ساعت دیجیتال جی شاک  G Shock GSK1570

قیمت این ساعت دیجیتالی 1 میلیون و 980 هزار تومان است. فرم این ساعت مدل جی شاک مستطیلی است و از قابلیت نشان دادن ساعت جهانی و تایمر برخوردار است. این ساعت کاسیو در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و بنابراین اگر در محیط‌هایی فعالیت می‌کنید که احتمال ضربه خوردن ساعت‌تان زیاد است، این مدل می‌تواند برای‌تان گزینه مناسبی باشد. این ساعت هم برای  مردان و هم برای زنان مناسب است.

ساعت کاسیو- کاماپرس

4- ساعت مردانه جی شاک  G Shock GSK1569

قیمت این ساعت جی شاک 1 میلیون و 780 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت گرد است و جنس بدنه آن پلاستیکی است. این ساعت جی شاک، برندی که به ساخت ساعت‌های مقاوم در برابر ضربه شهرت دارد، دارای قابلیت کورنوگراف و صفحه نمایش LED است. برند 40 ساله جی شاک، در ساخت این مدل ساعت‌ها سبک کلاسیک را با مدرن ترکیب کرده و نتیجه را به صورت ساعتی که برای کامل کردن استایل‌تان مناسب باشد، ارائه کرده است.

ساعت کاسیو- کاماپرس

5- ساعت مردانه  Casio CAS140

قیمت این ساعت مردانه 1 میلیون و 890 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت مربعی است و جنس شیشه‌اش کریستال ضدخش است که باعث می‌شود گزینه‌ خوبی برای طرفداران ساعت‌های مقاوم باشد. صفحه دیجیتالی این ساعت کاسیو هم برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در کنار استایل کلاسیک، کمی هم مدرن بودن را تجربه کنند. این ساعت قابلیت کرنوگراف و تاریخ شمار را هم دارد.

ساعت کاسیو- کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز