بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون تومان

ساعت هوشمند- کاماپرس
لست سکند

ساعت‌های هوشمند امکاناتی دارند که اکثر گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر لوازم دیجیتال بدون داشتن برنامه‌های مخصوص، از آنها برخوردار نیستند؛ مثلا شما می‌توانید پیام‌ها و تماس‌های گوشی خود را با استفاده از ساعت چک کنید و برای یادآوری فعالیت‌های ورزشی‌ از آن کمک بگیرید. این قابلیت‌ها در کنار ویژگی‌های تمام و کمال ساعت‌های هوشمند، آنها را به گزینه‌ای جذاب برای خرید تبدیل کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در سایت دیجی کالا، بهترین ساعت‌های هوشمند تا قیمت 3 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1- ساعت هوشمند مدل  HK43 Radiant

قیمت این ساعت هوشمند در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 900 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت زیبا دایره‌ای شکل است و طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند 260 میلی آمپر ساعت است که در صورت مصرف زیاد، 3 روز و اگر استفاده‌ای در حد عادی از آن داشته باشید، تا 7 روز دوام خواهد آورد.

این ساعت از قابلیت‌های بسیار متنوعی مانند ذخیره اطلاعات فعالیت‌های بدنی، یادآوری کم تحرکی، ثبت اطلاعات و برنامه ریزی برای دوران قاعدگی و ثبت اطلاعات فعالیت‌های بیرون از خانه برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال همراهی هستید که فعالیت‌ها را به شما یادآوری کند، این ساعت می‌تواند گزینه خوبی باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند سامسونگ ابزاری مطمئن برای کاهش وزن و پیشگیری از بیماری

بهترین ساعت های هوشمند زیر 4 میلیون در بازار + قیمت

ساعت هوشمند- کاماپرس

2- ساعت هوشمند شیائومی مدل  MI BAND 7 PRO

فرم این ساعت 3 میلیون و 475 هزار تومانی مستطیلی است. باتری این ساعت از ظرفیت 235 میلی آمپر ساعت برخوردار است و تنها یک ساعت نیاز دارد تا کامل شارژ شود. این ساعت هوشمند قابلیت‌هایی مثل پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس و پایش وضعیت سلامت بانوان دارد. از جمله قابلیت‌های مهم این ساعت داشتن GPS داخلی است که آن را خاص می‌کند. وزن این ساعت شیائومی تنها 25 گرم است؛ بنابراین گزینه مناسبی برای کسانی است که مچ ظریفی دارند.

ساعت هوشمند- کاماپرس

3- ساعت هوشمند شیائومی مدل  redmi 2 lite smart بند سیلیکونی

قیمت این ساعت 2 میلیون و 169 هزار تومان است. ظرفیت باتری این ساعت شیائومی 230 میلی آمپر ساعت است و شارژدهی مناسبی دارد. از جمله قابلیت‌های این ساعت زیبا، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و پایش وضعیت خواب و استرس است. چیزی که این ساعت هوشمند را خاص می‌کند، طراحی زیبا، نمایشگر باکیفیت و وزن کم آن است؛ بنابراین اگر در کنار قابلیت‌ها به ظریف و زیبا بودن طراحی ساعت خود اهمیت زیادی می‌دهید، این ساعت شیائومی می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

ساعت هوشمند- کاماپرس

4- ساعت هوشمند مدل  C20 ULTRA – 5ATM

قیمت این ساعت هوشمند 2 میلیون و 690 هزار تومان است. ظرفیت باتری این ساعت 380 میلی آمپر ساعت است که باعث می‌شود نگهداری شارژ بالایی داشته باشد. این ساعت از 24 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و برای ورزشکاران بسیار کاربردی است؛ بنابراین اگر اهل ورزش هستید، این ساعت می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین، این ساعت هوشمند در پایش سلامت شما و اندازه‌گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و کیفیت خواب، اطلاعات مفیدی در اختیارتان می‌گذارد.

ساعت هوشمند- کاماپرس

5- ساعت هوشمند مدل  SMT Plus Ultra Max

این ساعت 2 میلیون و 890 هزار تومانی از رنگ بندی نسبتا متنوعی برخوردار است و در رنگ‌های قرمز، آبی، نقره‌ای و سبزآبی موجود است. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند 360 میلی آمپر ساعت است و باید برای شارژ این ساعت حتما از آداپتورهای استاندارد یک آمپر استفاده کنید.

این ساعت از قابلیت‌های پایش سلامت و فعالیت‌های ورزشی مانند اندازه‌گیری مسیری طی شده، کالری سوزانده شده، هشدار کم تحرکی، یادآوری نوشیدن آب و مصرف دارو و همچنین اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و ضربان قلب برخوردار است. بنابراین اگر نوشیدن آب و مصرف دارو را مدام فراموش می‌کنید، این ساعت می‌تواند همراه خوبی برای‌تان باشد.

ساعت هوشمند- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز