بهترین ساعت های کاسیو در سال 2023

شرکت ساعت‌سازی کاسیو فعالیت خود را در سال 1946 در شهر توکیو آغاز کرد. کاسیو به طراحی و ساخت انواع دوربین فیلمبرداری، ماشین حساب و آلات موسیقی نیز مشغول است. با این حال، ساعت‌های این شرکت ژاپنی به دلیل خلاقیت در طراحی و کیفیت کارکرد از شهرت بیشتری برخوردار است. این کمپانی در سال 1974 میلادی توانست اولین ساعت کامپیوتری که به تقویم اتوماتیک مجهز بود را به بازار جهانی عرضه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، یکی از معروف‌ترین تولیدات کاسیو ساعت جی شاک است. این ساعت‌ها به طور ویژه برای مقاومت در برابر شوک و لرزش ساخته شده‌اند. انواع مختلف ساعت‌های جی شاک، دیجیتالی، کلاسیک، اسپرت و… کاسیو با ضمانت اصالت کالا و 5 سال گارانتی توسط فروشگاه ایران تایمر به مشتریان عرضه می‌شود. در ادامه، بهترین ساعت‌های کاسیو در سال 2023 معرفی خواهد شد.

ساعت مردانه جی شاک کاسیو مدل  GST-B500D-1ADR

این ساعت هوشمند کلاسیک برای غواصی عمیق مناسب بوده و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ است. این محصول از طریق بلوتوث به موبایل متصل شده و انرژی الکتریکی باتری با هر نوع منبع نوری شارژ می‌شود. طرح صفحه این مدل، ترکیبی از دیجیتال و عقربه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به زنگ هشدار، نور پس زمینه، تایمر صدادار، زمان‌سنج و قابلیت نمایش ساعت چندین کشور (ساعت جهانی) اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

ساعت زنانه جی شاک کاسیو مدل LTP-V005G-7BUDF

این ساعت جذاب دارای ایندکس شب‌نما بوده و رنگ طلایی آن، ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. ظرافت در طراحی و کوچک بودن این مدل از ساعت جی شاک کاسیو باعث شده تا در میان بانوان از محبوبیت خاصی برخوردار شود. مقاومت در برابر رطوبت، بدنه و قاب استیل، داشتن قفل پیوسته چند تکه و مجهز بودن به موتور کوارتز با کیفیت از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

ساعت مردانه جی شاک کاسیو مدل EFV-C110D-2AVDF

ترکیب رنگ مشکی، نقره‌ای و سرمه‌ای این ساعت باعث شده تا جلوه بسیار جذابی داشته باشد. این ساعت کلاسیک، قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری دارد. جنس شیشه آن از کریستال معدنی بوده و جنس بدنه از استیل ضد زنگ است. به علاوه، موتور به کار رفته در این محصول از نوع موتور کوارتز است. این مدل از ساعت جی شاک کاسیو دارای امکاناتی نظیر تقویم، زنگ هشدار، تایمر صدادار، زمان‌سنج و ساعت جهانی است.

ساعت دخترانه-پسرانه جی شاک کاسیو مدل BGA-310-7ADR

این ساعت اسپرت، وزن سبکی داشته و به همین دلیل برای استفاده ورزشکاران گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. جنس قاب و بدنه این محصول از رزین بوده و طرح صفحه آن ترکیبی از عقربه‌ای و دیجیتالی است. این مدل از ساعت جی شاک کاسیو به امکاناتی نظیر نور پس زمینه، تقویم، زمان‌سنج و تایمر صدادار مجهز است. این ساعت قابلیت استفاده در عمق کم آب را نیز دارد.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات فروشگاه ایران تایمر با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت 30 روزه به خریداران عرضه می‌شود. همچنین، خرید حضوری از این فروشگاه معتبر برای مشتریان نیز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین ساعت های کاسیو در سال 2023

  1. سمانه پایور گفته:

    مامان بزرگم یه ساعت کاسیو قدیمی خیلی خفن داره هر چی بهش میگم بده به من گوشش بدهکار نیست ساعت های کاسیو خیلی خوبن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز