کالکشن‌های ساعت کاسیو

کاسیو
لست سکند

کاسیو شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین‌حساب، ساعت مچی و ساعت اتمی، دوربین فیلم‌برداری و دیجیتال، پرینتر، تلفن همراه، لپ‌تاپ، انواع آلات موسیقی و سازهای کلیدی فعالیت می‌نماید.

به گزارش کاماپرس، شرکت کاسیو در سال ۱۹۴۶ توسط مهندس ژاپنی؛ تادائو کاشیو در شهر توکیو بنیان‌گذاری شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در شیبویا، توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. امروزه ساعت‌های کاسیو در دنیا طرفداران بسیاری دارد و علت آن نیز طراحی منحصر به فرد و ساخت مقاوم و مقرون به صرفه بودن این ساعت هاست. ساعت کاسیو دارای کالکشن‌های مختلفی است که هر کدام از این زیر برند‌ها به تنهایی حرفی برای گفتن دارند. کالکشن‌های ساعت کاسیو شامل:
– جی شاک (G-SHOCK)
– ادیفایس (EDIFICE)
– بیبی جی (BABY-G)
– پروترک (PROTREK)
– جی ام اس (G-MS)
– وینتیج (VINTAGE)
– درس (DRESS)
– کلاسیک (CLASSIC)
– داتا بنک (DATA BANK)
– اسپرتز (SPORTS)
– ویو کپتور (WAVE CAPTOR)
ما در این مطلب قصد داریم تا معروف ترین برند‌های کاسیو را به شما معرفی کنیم.
ساعت کاسیو و کالکشن جی شاک (G-SHOCK)

ساعت کاسیو جی شاک مقاوم در برابر ضربه و به معنی ضد شوک است که از رویای سازنده ی این ساعت آقای آیبی (Mr. Ibe) مبنی بر “ساخت ساعتی که هرگز خراب نمی شود” متولد شده است. بیش از 200 نمونه دست ساز ساخته و برای اطمینان از عدم آسیب پذیری آزمایش شد تا اینکه سرانجام در سال 1983 اولین جی شاک G-SHOCK نمادین به خیابان‌های ژاپن راه یافت و شروع به تثبیت خود به عنوان “سخت ترین ساعت مچی در تمام زمان‌ها” کرد. هر ساعت جی شاک 7 عنصر را در بر می‌گیرد:
– مقاومت در برابر شوک الکتریکی
– مقاومت در برابر گرانش
– مقاومت در برابر درجه حرارت
– مقاومت در برابر لرزش
– مقاومت در برابر آب
– مقاومت در برابر ضربه و سختی

ساعت کاسیو و کالکشن ادیفایس (EDIFICE)

ایسنا در گزارشی افزود: ساعت کاسیو ادیفایس مناسب برای مردانی با سبک زندگی و استایلی خاص، طراحی شده‌است. استایل و ظاهر این ساعت ترکیبی از ساعت‌های اسپرت و کلاسیک است زیرا ویژگی های یک ساعت اسپرت و کلاسیک را داراست و این طراحی منحصر به فرد، ادیفایس را از بقیه ساعت‌ها متمایز می‌کند. این ساعت دارای ویژگی‌های زیر است:
– شارژ توسط نور خورشید (سولار)
– زمان جهانی برای بیش از ۳۰۰ کشور
– هشدارهای روزانه
– رادیو کنترل
– کرنومتر با دقت یک صدم ثانیه
– تاچیمتر (سرعت سنج)
– نمایش نوتیفیکیشن
– پیدا کننده موبایل و …

راز آسمان پایتخت

این ساعت از مقاومت بالایی برخوردار است. ادیفایس با بند‌هایی راحت، مقاوم و زیبا از جنس رابر، استیل و چرم، با قابی از استیل ضد زنگ، ظاهری جذاب و پیچیده از خود به نمایش می‌گذارد.

ساعت کاسیو و کالکشن بیبی جی (BABY-G)

بیبی جی ساعت مچی زنانه کاسیو کالکشنی با الهام از کالکشن جی شاک در سال 1994 ساخته شده‌است. این کالکشن از برند کاسیو نمایان گر مد و فشن روز دنیا و مخصوص یک زن پر جنب و جوش و جسور و فعال با استایلی شیک است.

ساعت کاسیو و کالکشن پروترک (PROTREK)
ساعت کاسیو پروترک به نوعی ساعت هوشمند از برند کاسیو است و برای علاقه مندان به طبیعت طراحی شده است. پروترک دارای بدنه نیرومند، ظاهری شیک و کاربردی و با ویژگی هایی است که تجربه در طبیعت را لذت بخش‌تر می‌کند. با استفاده از سیستم عامل گوگل کنترل میشود، این ساعت‌ها با ویژگی‌های مختلفی مناسب برای ماجراجویی در طبیعت از جمله:
– مجهز به GPS
– ذخیره موقعیت مکانی
– شارژ با نور خورشید
– عملکرد ذخیره انرژی
– دسترسی هوشمند

ساعت کاسیو و کالکشن شین (SHEEN)
شین ساعتی درخشان و هوشمندانه با ظاهری الهام گرفته از درخشش ستارگان، سبکی کلاسیک-روزانه دارد که با استایل خاصش طرفدار زیادی در بین خانم‌ها دارد.
در بسیاری از مدل‌های این کالکشن از سنگ‌های ارزشمند سواروسکی استفاده شده است و گواهی اصالت سواروسکی را دارند و استیل این ساعت‌ها ضد زنگ و ضد حساسیت هستند. ساعت کاسیو شین (SHEEN) ایده آل برای کسانی که دوست دارند متمایز باشند!
ساعت کاسیو و کالکشن جی ام اس (G-MS)
ساعت‌های جی ام اس G-MS برای زن فعال و پیشرفته امروزی در مجموعه‌ای از مدل‌های درخشان ارائه می‌شود. استفاده آگاهانه از قطعات فلزی ضد زنگ به رنگ طلای صورتی ، مدلی جذاب و خاص ایجاد می کند و مناسب برای زنان جوان و شیک پوش است. اگر قصد خرید ساعت کاسیو را دارید، تیک تاک گالری نماینده رسمی ساعت کاسیو در ایران است و متنوع ترین محصولات کاسیو برای خرید آنلاین را دارد. برای دیدن محصولات روی کلمه خرید ساعت کاسیو کلیک کنید و از محصولات دیدن کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه ساعت تیک تاک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز