جدیدترین تیشرت مردانه خنک تا 600 هزار تومان

جدیدترین تیشرت مردانه خنک تا 600 هزار تومان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تیشرت مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع بهترین گزینه برای روزهای داغ و گرم تابستان است که البته در بعضی از مدل‌ها برای خانم‌ها هم قابل استفاده است. یکی از انواع محبوب استایل با تیشرت‌ها در بهار و تابستان، استایل آزاد و گشاد است که طرفداران زیادی را به خاطر راحتی زیاد به خود جذب می‌کند.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین تیشرت مردانه خنک تا 600 هزار تومان را معرفی می‌کند.

تیشرت مردانه کد 96510

یک تیشرت سفید همان گزینه‌ی کارآمد در هر کد لباسی است که در مواقعی که واقعا نیاز به یک ست شیک و درعین حال راحت دارید به کمکتان می‌آید. کد 96510 تیشرتی کاربردی با رنگ سفید است که در 5 سایز متفاوت، از مدیوم تا 3 ایکس لارج عرضه شده و قیمت اصلی آن حدود 675 هزار تومان است.

با این‌حال در زمان تهیه این گزارش این تیشرت با تخفیف 20 درصدی و قیمت 540 هزار تومان قابل سفارش است. طرح روی این محصول ویژگی جذابی است که درباره آن وجود دارد؛ ترکیب رنگ مناسب این طرح می‌تواند آن را با بیشتر لباس‌ها هماهنگ کند.

تیشرت مردانه کد 96510

بیشتر بخوانید:

تیشرت مردانه کد 21236

تیشرت‌های چاپی معمولا طرفداران زیادی در بین آقایان دارند، به خصوص آن‌هایی که طراحی‌های متفاوت‌تری روی خود دارند. تیشرت مردانه کد 21236 از تولیدات مکس بکس، با قیمت روز 259 هزار تومان، در دو قسمت پشتی و جلویی، دارای طرحی زیبا از گل رز است.

جنس این تیشرت از نخ پنبه بوده و برای سه سایز ایکس لارج، 2 ایکس لارج و 3 ایکس لارج مناسب است. دو رنگ سفید و مشکی از کد 21236 موجود است و با 7 روز ضمانت بازگشت به دست مشتریان می‌سد.

تیشرت مردانه کد 21236

تیشرت مردانه کد 95176

تیشرت‌های مردانه بیسیک، محبوب‌ترین تیشرت‌ها در فصل تابستان هستند که با بیشتر استایل‌های کژوال و روزمره هماهنگی مناسبی ایجاد می‌کنند. بهترین رنگ انتخابی برای خرید این نوع از تیشرت‌ها هم رنگ‌های نود و خنثی هستند تا به راحتی بتوانید ان را با لباس‌های گوناگون بپوشید.

کد 35176 با قیمت تخفیفی 524 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش، در 5 رنگ متنوع و کاربردی سفید، آجری، طوسی، آبی ملایم و نخودی عرضه شده و سایزهای مدیوم تا 2 ایکس لارج می‌توانند از آن استفاده کنند. پارچه این تیشرت از نخ پنبه تهیه شده که برای ماندگاری بیشتر ان بهتر است از آب سرد استفاده کنید و تا جای ممکن آن را از نور مستقیم دور نگه دارید.

تیشرت مردانه کد 95176

تیشرت مردانه کد 21124

اگر به تیشرت‌های یقه‌دار و کوتاه علاقه دارید، کد 21124 انتخاب مناسبی برای شما است و قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارد. این تیشرت درحال حاضر و در تخفیف با قیمت 195 هزار تومان ارائه شده و 5 رنگ کله غازی، نخودی، طوسی، سورمه‌ای و مشکی دارد.

جنس پارچه این تیشرت بیسکوییتی کشی است و حالتی طرح‌دار و راه‌راه دارد. تیشرت مدل 21124 با امکان ارسال فوری و ضمانت 7 روزه، برای سایزهای لارج تا ایکس لارج مناسب است؛ بنابراین درصورتی که به دنبال یک تیشرت آزاد و اوورسایز هستید، بهتر است نگاهی به مدل‌های دیگر موجود در این لیست بیاندازید.

تیشرت مردانه کد 21124

تیشرت مردانه کد 96509

تیشرتی مشکی با طرحی انگیزشی و ترکیب رنگ زیبا، تمام انتظارات شما را برای داشتن یک پیراهن کاربردی در استفاده روزمره برآورده می‌کند. این تیشرت که در تخفیف 20 درصدی وب پوش با قیمت 540 هزار تومان به فروش می‌رسد برای سایزهای مدیوم تا 3 ایکس لارج قابل استفاده است. کد 96509 از پارچه نخی تهیه شده و برای مراقبت هرچه بهتر از آن خوب است از سفیدکننده‌ها و سایر مواد شیمیایی آسیب‌زننده به لباس‌های نخی استفاده نکنید.

تیشرت مردانه کد 96509

انتهای پیام

مرتبط با : مکس بکسوب پوش
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز