جاذبه های گردشگری که فقط در تور فیلیپین می‌توانید ببینید

تور فیلیپین-کاماپرس
ژیوار

فیلیپین هم همانند بیشتر کشورهای آسیای دور یک کشور جزیره‌ای است. این کشور خط ساحلی بسیار طولانی دارد و از جزایر مختلف و پراکنده تشکیل شده است. در واقع این کشور پنجمین کشور جزیره‌ای جهان از نظر وسعت است.

آب و هوای استوایی و محیط زیست سرسبز فیلیپین، این کشور را محبوب گردشگران کرده است. البته طبیعت فیلیپین  تنها بخش مورد علاقه گردشگران نیست و کسانی که به معماری، تاریخ، ماجراجویی و تفریحات آبی علقه دارند نیز باید فیلیپین را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش چند مورد از بهترین جاذبه‌های گردشگری را که فقط در تور فیلیپین می‌توانید ببینید، معرفی می‌کند.

بازدید از یک آتشفشان فعال

آتشفشان‌ها کوه‌های خطرناکی هستند که معمولا نمی‌توانند مقصد گردشگری باشند اما کوه مایون در فیلیپین یک آتشفشان فعال اما آرام است که هر ساله میزبان گردشگرانی از اقصی نقاط دنیا می‌شود.

آتشفشان مایون تا به حال نزدیک به 50 بار فوران کرده است. با این وجود یکی از کوه‌های مقدس این کشور نیز محسوب می‌شود. در صورت سفر به این منطقه، می‌توانید از نزدیک این آتشفشان مقدس را دیده و از محصولاتی که مردم محلی در پای آتشفشان به فروش می‌رسانند، خریداری کنید. این کوه برای عکاسی نیز ایده آل است و تجربه خاصی را به شما منتقل می‌کند که شاید در هیچ سفری به آن دست پیدا نکنید.

دریان سفر امید

تور فیلیپین-کاماپرس

بازدید از محل زندگی تریسر و تپه‌های شکلاتی

تریسر نام یک میمون بسیار خاص است که نسل آن در معرض خطر بوده و فقط در منطقه بوهول در فیلیپین زندگی می‌کند. این میمون فوق العاده کوچک با چشمان بسیار درشت نارنجی رنگ، به نماد جزیره بوهول تبدیل شده است.

اگرچه مشاهده این میمون‌ها از نزدیک می‌تواند یک تجربه خاص باشد اما بوهول تنها این میمون‌ها را ندارد. تپه‌های بسیار خاصی در این جزیره وجود دارند که به تپه‌های شکلاتی معروفند و مردمان ملی افسانه‌های زیادی در مورد این تپه‌ها می‌دانند که به گردشگران تعریف کنند.

در کنار این جاذبه‌ها، بوهول به نوعی مرکز تفریحات آبی نیز محسوب می‌شود. شما در این جزیره زیبا می‌توانید از تفریحاتی مانند شنا، شیرجه و غواصی استفاده کرده و در ساحل زلال و زیبای آن از سایر ورزش‌های آبی لذت ببرید.

میمون تریسر در فیلیپین

سوار جیپنی شوید

وسایل حمل و نقل عمومی در فیلیپین چندان مدرن نیستند و برای نمونه اتوبوس‌های قدیمی و خاصی در شهرهای این کشور به نام جیپنی استفاده می‌کنند. این اتوبوس‌ها نه تنها وسیله حمل و نقل اصلی فیلیپینی‌ها هستند بلکه گردشگران نیز برای سوار شدن به جیپنی سر و دست می‌شکنند.

نکته جالب اینکه این اتوبوس‌ها همانند تابلوهای نقاشی و موزه‌های سیار به شکل زیبایی تزئین و نقاشی شده اند و هر کدام طرح و رنگ خاصی دارند. هزینه سوار شدن به جیپنی بسیار ارزان است و شاید به این دلیل گردشگران تور فیلیپین مدام سعی در سوار شدن به این اتوبوس‌ها دارند.

جیپنی سواری در فیلیپین

سفر به بزرگترین رودخانه زیرزمینی جهان

رودخانه زیرزمینی عنوانی است که به رودی در پورتو پرینسسا داده شده است. این رودخانه از میان غارهای بزرگ آهکی عبور می‌کند و به همین دلیل شما تجربه سفر آبی در زیر زمین را در تور فیلیپین تجربه خواهید کرد.

در مسیر این رود غارهای متفاوت و زیبا را خواهید دید و با 9 گونه خفاش آشنا خواهید شد. همچنین در این مسیر آثار تاریخی مانند کلیسا نیز وجود دارد که در حین ماجراجویی از این آثار نیز بازدید خواهید کرد.

شنا با کوسه نهنگ ها

ورزش‌ها و تفریحات آبی بخش اصلی تور فیلیپین هستند و به خصوص غواصی و شنا در صدر این تفریحات قرار می‌گیرد. اما شما شنا و غواصی معمولی را در تور فیلیپین تجربه نخواهید کرد بلکه خواهید توانست با کوسه نهنگ‌ها شنا کنید و این حیوانات عظیم الجثه را از نزدیک ببینید.

به این منظور باید به جزیره‌هایی چون سوثرن لیت و یا توبباتاها سفر کنید. در این مناطق شما با اجاره لباس غواصی و با راهنمایی غواصان حرفه در نزدیکی این پستانداران عظیم الجثه شنا خواهید کرد.

تور فیلیپین با هرمس 724

گروه آژانس‌های مسافرتی هرمس با مجور رسمی از سازمان هواپیمایی کشور، مجری برتر انواع تورهای داخلی و خارجی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی است. این شرکت تا به امروز تورهای موفقی را به بیش از 40 کشور و 150 شهر مختلف دنیا برگزار کرده است. همچنین این امکان در هرمس فراهم شده است تا گردشگران سفر خاص خود را به صورت بسته گردشگری به نقاط دلخواه جهان تعریف کرده و اجرای آن را به این شرکت گردشگری بسپارند.

از خدمات دیگر هرمس می‌توان به مشاوره برای درخواست ویزا از کشورهای مختلف جهان از جمله ویزای شنگن و ویزاهای کشورهایی چون کانادا، انگلیس، ژاپن، فیلیپین، ویتنام، هند و دیگر کشورها اشاره کرد. برای ارتباط با هرمس و انتخاب تور می‌توانید از سایت رسمی این شرکت به آدرس https://www.hermes724.com بازدید کرده و یا با شماره 02126353624 در تماس باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز