جاذبه ‌های گردشگری و هزینه سفر به قبرس شمالی

قبرس شمالی - کاماپرس
ژیوار

قبرس کشوری در جنوب ترکیه و از زیباترین جزیره‌های دریای مدیترانه است که سالانه میلیون‌ها گردشگر به‌ویژه اروپایی‌ها به آنجا مسافرت می‌کنند. تور قبرس شمالی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری است که برای خرید آن با قیمت مناسب باید به مجری مستقیم تور قبرس شمالی مراجعه کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی، هزینه و بهترین زمان سفر با مجری مستقیم تور قبرس شمالی ‌پرداخته است.

آشنایی با پربازدیدترین جاذبه‌های دیدنی قبرس شمالی

ساحل لاک پشت: در این ساحل می‌توان لاک پشت‌های سبز رنگی را مشاهده کرد که در برخی از فصول سال به شکل گروهی به سمت ساحل روانه می‌شوند.

ساحل گلپسیدس: این ساحل یکی از معروف‌ترین سواحل قبرس شمالی با ماسه‌های ریز طلایی و آب‌های شفاف مناسب غواصی است.  

بندر گیرنه: این بندر یکی از جاذبه‌‌های بی نظیر قبرس شمالی است که با مجری مستقیم تور قبرس شمالی می‌توان از بندر و بخش تاریخی گیرنه دیدن کرد.

دریان سفر امید

قلعه سنت هیلاریون: این قلعه از باشکوه‌ترین جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی است که در ارتفاع 670 متری از سطح دریا ساخته شده است. قلعه سنت هیلاریون مساحت بالا و چشم‌انداز دیدنی دارد.

قبرس شمالی - کاماپرس

هزینه سفر با مجری مستقیم تور قبرس شمالی

قیمت رزرو تور قبرس شمالی بسیار مناسب است؛ چراکه قبرس شمالی در نزدیکی ترکیه قرار دارد؛ بنابراین هزینه‌های سفر به این منطقه ارزان است. البته عوامل مختلفی مانند مدت زمان برگزاری تور و خدمات آن بر قیمت تور قبرس شمالی دخیل است.

بسیاری از گردشگران به دنبال رزرو تور قبرس شمالی ارزان هستند که باید آن را از مجری مستقیم تور قبرس شمالی رزرو کنند. البته باید توجه داشت که ارزان بودن تور قبرس شمالی دلیل بر بی‌کیفیت بودن خدمات عرضه شده نیست. بهترین راه برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی، رزرو تورهای لحظه آخری این کشور از مجری مستقیم تور قبرس شمالی است. با این روش می‌توان به شکل اقتصادی و مقرون به صرفه سفر کرد؛ چراکه همان خدمات اصلی تور با هزینه کمتر ارائه می‌شود.

قبرس شمالی

بهترین زمان سفر به قبرس شمالی

بهترین و مناسب‌ترین زمان برای سفر با مجری مستقیم تور قبرس شمالی، فصول بهار و تابستان است. با این حال، بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند در روزهای پایانی سال میلادی از جاذبه‌های گردشگری تور قبرس شمالی بازدید کنند. از آنجایی که آب و هوای قبرس شمالی در روزهای زمستان بسیار سرد است؛ بنابراین گردشگران تنها به سمت مراکز تفریحی قبرس شمالی می‌روند. البته می‌توان برنامه‌های تفریحی مختلفی را در سواحل قبرس شمالی باتوجه به اوقات فراغت خود با مجری مستقیم تور قبرس شمالی تجربه کرد.

رزرو تور قبرس شمالی با «اوج آرام»

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در ســال 1396 فعالیت خود را به صورت تخصصی و رسمی با اهداف ارائه خدمات باکیفیت، احترام به مراجعه‌کنندگان و همچنین پیگیری‌های مستمر جهت تسریع نتیجه درخواست افراد آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر ارائه‌ تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا، در فصول شلوغ صنعت گردشگری در ایران مانند بهار و تابستان نیز با چارتر کردن پرواز به کشور ترکیه به‌ویژه شهرهای ساحلی، خدمات مناسب و باکیفیتی ارائه می‌دهد.

متقاضیان برای خرید تور قبرس شمالی دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب اوج آرام و انجام امور خود به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند با شماره تلفن 02145419 تماس بگیرند یا به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰ مراجعه کنند. همچنین برای تسریع فرآیند ارتباط می‌توانند به نشانی اینترنتی https://oujaram.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان