تیک اف جت جنگنده اف ۱۵ با تمام قدرت (ویدیو)

لست سکند

جت جنگنده اف ۱۵ با گذشت 30 سال از نخستین پروازش، هنوز هم یکی از بهترین جنگنده بمب افکن های دنیا به شمار می آید و حتی امروزه نیز یکی از کارآمدترین جنگنده های دو منظوره است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تیک آف جت جنگنده اف 15 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده اف 15 ای استریک ایگل (F-15E Strike Eagle)، یک جنگنده دو منظوره است که می تواند عملیات هوا به هوا و هوا به زمین را انجام بدهد و بهره مندی از طیف گسترده ای از سیستم های ایونیک این جنگنده را قادر می سازد در هر نوع آب و هوایی، در ارتفاع پایین و در روز و شب به انجام مأموریت بپردازد. این جنگنده می تواند همه گونه سلاح از جمله موشک های پیشرفته و میان بردی مانند AIM-7F/M Sparrow،  AIM-9M  Sidewinders و  AIM-120 را با خود حمل کند.

اف 15 بیش از هر جنگنده دیگری توان حمل سوخت دارد و همین سوخت اضافی آن را قادر می سازد برد بیشتری داشته باشد و مدت بیشتری بتواند به پشتیبانی نزدیک از نیروهای زمینی بپردازد. جالب است بدانید در جنگ بالکان که در دهه 1990 میلادی درگرفت، اف 15 تنها جنگنده ای که بود که توانست در تمام اوقات شبانه روز و در هر شرایط آب و هوایی به اهداف زمینی حمله کند.

راز آسمان پایتخت

جنگنده اف 15 در سی‌امین سالگرد حضورش هنوز هم یک پدیده و یک ماشین جنگی توانا محسوب می شود و می تواند بر آسمان و زمین تسلط داشته باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز