ایده هایی جالب برای محوطه سازی پشت بام و طراحی روف گاردن (ویدیو)

در شهرهای شلوغ و متراکم امروزی داشتن یک روف گاردن کوچک می تواند موهبت بسیار بزرگی باشد. در واقع، روف گاردن ها اگر طراحی خوبی داشته باشند و محوطه سازی آن ها نیز به خوبی انجام بگیرد، حتی می توانند از حیاط های سنتی نیز کاربردی تر و آرامبخش تر باشند. علاوه بر این، روف گاردن چشم اندازی عالی در اختیار شما قرار می دهد و با داشتن آن می توانید سبک زندگی خودتان را تغییر بدهید و بر ارزش خانه تان بیفزایید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ایده هایی جالب برای محوطه سازی پشت بام و روف گاردن در اختیار شما قرار می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، زندگی شهرنشینی امروزی باعث شده است منزل بسیاری از ما دارای حیاط نباشد و در این هنگام است که می توانیم با درست کردن یک روف گاردن از مزیت های آن استفاده کنیم.

آریاک سفر

نکته ای که در طراحی روف گاردن باید در نظر داشته باشید این است که آن جا نمی توانید در زمین گل و گیاه بکارید و این کار تنها در گلدان امکان پذیر است، به این ترتیب باید گل ها و گیاهانی را انتخاب کنید که با شرایط روف گاردن سازگار باشند و بتوانند آب و هوا و شرایط آن جا را به خوبی تحمل کنند. بهتر است ابتدا گل ها و گیاهان را از نظر میزان نیازشان به آب و آفتاب بررسی و سپس آن ها را انتخاب کنید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز