تیک آف تماشایی بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان (ویدیو)

هواپیمای پهن پیکر ایرباس ای 380 بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان به شمار می آید و تنها هواپیمایی است که دو طبقه کامل برای نشستن مسافران دارد. این هواپیمای غول پیکر می تواند بسته به چیدمان صندلی ها بین  525 تا 853 مسافر را در خودش جا بدهد و تا ارتفاع 13000 متری اوج بگیرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که لحظه تیک آف هواپیمای ایرباس ای 380 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مطالعه بر روی هواپیمای مسافربری ایرباس ای 380 در سال 1988 میلادی شروع شد و پروژه تولید آن در سال 1990و برای رقابت با بوئینگ 747 آغاز گردید. نخستین پرواز این هواپیما در سال 2005 انجام گرفت و گواهی های ایمنی پرواز را از آژانس ایمنی پرواز اروپا و موسسه هوانوردی فدارل آمریکا را کسب کرد.

آریاک سفر

در حال حاضر شرکت هواپیمایی اماراتز بزرگ ترین کاربر هواپیمای ایرباس ای 380 است و بیش از 120 فروند از آن را در اختیار دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

19 دیدگاه برای “تیک آف تماشایی بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان (ویدیو)

    • الکترو گفته:

      یکی از تولیدات افتضاح شرکت ایرباس همین هواپیما میباشد که در همان ابتدا پس‌از ساختن تعداد خیلی کم و رفتن کلاه سر خریداران(که همین امارات بزرگترین خریدار این نوع از ایرباس بود) و جوابدهی خیلی بد و پس از آن نداشتن طرفدار و خریدار، در همان ابتدا بسرعت تولید آن برای همیشه متوقف شد، چراکه :
      1_کمتر ایرلاینی وجود دارد که در یک پرواز 850 مسافر داشته باشه و بنوعی اصلا وجود ندارد
      2_هواپیماهای دیگر برای مثال صد مسافر دارند و در یک مسیر مشخص برای مثال صد لیتر بنزین مصرف دارند که میشه بنوعی برای هر یک نفر یک لیتر بنزین هزینه شده
      حال این هواپیما در همان مسیر در صورت پر بودن تمام 850 مسافر و در بهترین حالت در هر نفر 1/5 لیتر بنزین هزینه دارد
      _بنوعی باید گفت که اصلا و ابدا صرفه اقتصادی نداره و امارات که بیشترین خریدار آن است هم از روی اجبار در حال استقاده میباشد و خریدار ندارد، حتی کشور ایران که همه چیز را دست دوم و اشغال و جنس بد می‌خره زیر بار خرید این نرفت

  1. منوچهر میرزایی گفته:

    فوق العاده بود ، البته از شرکت‌هایی مثل ایرباس و بویینگ یا شرکتهای مشابه باید همین و حتا بهتر از این را انتظار داشت .
    به امید روزی که ببینیم این هواپیماها بدون استفاده از باند و بطور عمودی بتوانند پرواز خودشون رو آغاز کنند و دیگه وضعیت تیک آف و فرود فعلی را نداشته باشم .

  2. RAKI گفته:

    سپاس از کزارشتان…فقط زمان پرواز ویا غرود پرواز رپرتاژ را نشان ندادید بزرگترین هواپیمای جهان مسافربری

  3. ایرانی اصل گفته:

    یک زمان این افتخار مال مردم ایران بود ولی امروز فقط دیدن فیلمش و حسرت خوردنش نصیب مردم ایران میشه.تقریبا من خواب و رویا

  4. یاسر گفته:

    ما هیچ…ما نگاه…..امارت سال ۵۴ بیابانی بیش نبود..ولی مدیریت درست ببین کشور رو به کجا می‌بره و برای مردم رفاه و آسایش به همراه داره….ولی ایران با این همه منابع ، هر روز فقیر تر از دیروز ….حیف و صد حیف

  5. عبدالرضا گفته:

    این هواپیما را بنده سوار شدم(دبی به سئول) . تجربه عالی بود هم این هواپیما و هم پرواز امارات. نکته جالب در خدمات این هواپیما نشان دادن وقت شرعی و اذان و قبله در تمام طول مسیر در مانیتور مقابل مسافر بود و امکانی که کادر هواپیما برای نماز خواندن در اختیار مسافر قرار می دادند و نکته منفی خدماتشون فقط سرو زهرماری در کنار سایر نوشیدنی حلال بود.

  6. مهاش گفته:

    دوستان عزیز
    فقط به این نکته توجه داشته باشید که

    ما میتوانیم چون ایرانی هستیم

    بدون هیچگونه اغراق ، پس آینده از آن ما خواهد بود با توکل به خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز