رونمایی از سامانه موشکی جدید و مخوف آمریکا (ویدیو)

موشک های قاره پیما، موشک هایی بالستیک با برد بیشتر از 5500 کیلومتر هستند که در اصل برای حمل کلاهک های هسته ای طراحی شده اند. علاوه بر این، این نوع موشک های می توانند کلاهک های غیرهسته ای، شیمیایی و بیولوژیکی نیز حمل کنند. این موشک ها قادرند همزمان چندین کلاهک حمل کنند و هر یک به هدف خاصی اصابت کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که جدیدترین سامانه موشکی بین قاره ای آمریکا یعنی مینوتمن 3 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کشورهای روسیه، آمریکا، چین، فرانسه، هند، انگلستان و کره شمالی تنها کشورهایی هستند که موشک های بین قاره ای عملیاتی دارند. برد موشک های بالستیک بین قاره ای امروزی بین 9600 تا 15000 کیلومتر است و این بدان معناست که می توانند هر هدفی بر روی کره زمین را مورد اصابت قرار بدهند.

آریاک سفر

در حال حاضر موشک های تریدنت 2 جزو برترین موشک های بالستیک قاره پیما محسوب می شوند که برد آن ها با تسلیحات کامل 7800 کیلومتر و با تسلیحات کمتر، 19300 کیلومتر اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

17 دیدگاه برای “رونمایی از سامانه موشکی جدید و مخوف آمریکا (ویدیو)

  1. محمد صادق رحیمی گفته:

    البته ذکر این نکته لازم است که انگلستان تنها دارند موشک قاره پیمای آمریکایی است و نه سازنده آن و بدون اجازه آمریکا نمی تواند آنها را شلیک کند.

    • مهبد گفته:

      سلام آقای رحیمی
      آیا رژیم اشغالگر قدس که دارای هشت هزار کلاهک هسته ای است و تماما از کشور ایلات متحده آمریکا دریافت کرده است هم چنین شرایطی دارد ؟ آیا میتواند بدون اجازه آمریکا این موشک ها را پرتاب کند ؟

    • مهدی گفته:

      بی شک تسلیحات نظامی باعث باز دارندگی در حالت تهاجم خواهد شد و حق هر کشوری هست ، اما مهمتر از آن اقتصاد کشور نقش اول رو تو ابر قدرت شدن یک کشور دارد! ک اگر این امر میسر نشود هیچ صلاحی بدرد کشور نخواهد خورد و کشور از درون ویران میشود …

  2. آریا گفته:

    مردم ایران که آرزوی زندگی عادی به گور می برند امریکا هسته ایی بهترینموشک بهترین پهپاد هر چه میخادداشتهباشهنوش جونش . مردم روشن فکر و بروز دنیا .از جهل و خرافات بیدار شدن

    • طالب گفته:

      هیچ وقت دیدی حیوان درنده به یه حیوان دیگه ای که از خودش دفاع ندارن حمله نکنه اونموقع امثال شماها بیدارمیشین ازخواب

    • همراه گفته:

      داشتن قدرت نظامی شرط لازم بقا در این دنیا هست ، ولی مطمئنا شرط کافی نیست.
      اینکه الان مردم ما از لحاظ اقتصادی و یا اجتماعی و فرهنگی تو شرایط بغرنجی دارند زندگی می‌کنند جوابش به خیلی چیزا برمیگرده که هم دست خودمون هست و هم دست اونایی که اون بیرون هستند و نمی‌خوان ایرانی که تحت سلطه اون ها نیست قوی باشه رو ببینن.
      برای اینکه یه موشک بسازن فقط کافیه یه گروه محدود گزینش شده رو جمع کنند و به صورت مخفی و ایزوله روش کار کنند. البته کار آسونی نیست ولی چون تو محیط ایزوله کار میکنی کنترل روی مهار تهدیدها خیلی بیشتر هست.
      ولی اقتصاد و فرهنگ یه حوزه ای هست که نمیشه یه محیط بسته براش درست کرد.
      اینا ذاتا حوزه های آزادی هستند و خیلی آسیب پذیرند و کنترلش پیچیدگی و توانمندی خیلی متفاوتی میخواد.
      وضع امروز ما در فرهنگ و اقتصاد ترکیبی از حملات شدید خارجی ها ، خیانت گروه های مختلف سیاسی در داخل ، کم دانشی گروه های مختلف سیاسی ، جهالت و جمود فکری هست .

  3. انسان واقعی گفته:

    کاش ما هم اینهمه موشک می‌سازیم یه موشک بسازیم تمام دلالها مون رو پرتاب کنیم برن آمریکا اونجا رو به گند بکشن،،ولی فکر کنم در این صورت جمعیت ما خیلی کاهش پیدا کنه

  4. اوج گفته:

    آمریکا ابرقدرت جهان است درهرموردی،،ازآن ور کره زمین میتواند کل کشوررامورد حمله موشکی قرار دهد،دل خوش به چهارتاپهباد وغیره،،ازاین و اقتصاد قطع نخاع شده ومردمی که دررنج زندگی میکنند،،خداخودش یاری کندمردم را،،

  5. مهران۱۴۹۰ گفته:

    کاملا مشخصه نیروهای مسلح ایران به سطحی از آسیب ناپذیری و بازدارندگی رسیده اند که آمریکا با داشتن مهلک ترین تسلیحات کشتار جمعی جرات درگیر شدن با آنها را ندارد و چاره ای جز بسنده کردن به تبلیغات و جنگ رسانه ای ندارد

    • امرالله گفته:

      اتفاقا ژاپن هم همین فکرو کرد و باد انداخت تو دماغش و گفت من امپراتوریه چندهزار ساله رو دارم و فک کرده بود امریکا چون ترسیده هیچی نمیگه ک ناگهان دیگه نگم براتون .

  6. علی گفته:

    خدا دنیا را ساخت انسانهای نابکار قصد ویرانی آن دارند نابود بادانسانهای کثیف که فقط بدنبال نابودی انسان وزمین هستند

  7. رامین گفته:

    به امید روزی که نه مرزی باشه نه کشوری کاش همه دنیا یکی بشه و واقعا همه ادم باشن واز جنگ با همدیگه دست بردارن لعنت خدا به جنگ طلبای کل دنیا بابا خدا کجا زمینو قطعه قطعه کرده اقایون ما انسانها خطرناکتر از بدترین حیوان وحشی هستیم حد اقل حیوان وحشی بخاطر بقاش حیوان دیگرو میخوره نه بخاطره پولو قدرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز