توهین دختر ملی‌ پوش المپیکی به منتقدان

ژیوار

مهسا جاور، قایقران زن حاضر در المپیک پاریس،  به انتقادات از لباس کاروان ایران در المپیک واکنش نشان داد. این اقدام او پس از آن بود که کاربران فضای مجازی، انتقادات تند و تیزی به طراحی لباس ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک کردند.

به گزارش کاماپرس، پای این انتقادها علاوه بر فضای مجازی به صدا و سیما هم رسید؛ به‌طوری که «المیرا شریفی مقدم» در این باره گفت: «تیم ایران با کشتی از مسیر رژه رد شد؛ اما انگار تیم پزشکی و پرستاری به پاریس رفته. لباس ورزش‌کاران روپوش سفید بود که در واحدهای آزمایشگاهیِ دانشگاه همه می‌خرند و استفاده می‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

پس از آن مهسا جاور، قایقران زن روئینگ ایران حاضر در المپیک پاریس، در ویدئویی گفت که لباس خیلی از تیم‌های حاضر در المپیک مانند ایران ساده است و کمی باید درخصوص انتقادها فرهنگ داشته و درست برخورد کنیم.

دریان سفر امید

خیلی‌ها انتقاد او را چندان هم بی ربط به قرارداد اسپانسری با برند تولید کننده لباس کاروان ایران نمی دانند؛ جاور چندی پیش در صفحه خود به معرفی این برند پرداخته بود و سفیر آن شده بود، به همین خاطر برخی معتقدند شاید او قصد داشته به دفاع از برندی بپردازد که با او قرارداد دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز