تولید و صادرات جاروبرقی‌ صنعتی در آذین صنعت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیرعامل شرکت آذین صنعت با اشاره به هدفگذاری تولید و صادرات جارو برقی‌های صنعتی در آذین صنعت، گفت: در حال حاضر برنامه افزایش تولید را با جدیت دنبال می‌کنیم، چراکه محصولات این شرکت در بازار پرتقاضا هستند.

حامد برزگری مدیرعامل شرکت آذین صنعت در گفت‌وگو با کاماپرس با اشاره به سابقه بیش از 10 ساله فعالیت این شرکت در حوزه تولید انواع محصولات نظافتی، اظهار کرد: این شرکت ده سال قبل از تولید، تجربه فروش محصولات نظافتی را داشته، به همین دلیل توانسته در این صنعت موفقیت بالایی را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

او  در ادامه برگشت ارز، مبادی گمرکی و همچنین اختلاف قیمت ارز نیمایی با نرخ واقعی ارز را برخی از مشکلات حوزه صادرات عنوان کرد و گفت: بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده محصولات نظافتی، عمدتا محصولات خود را از طریق بازارچه‌های مرزی عرضه و صادر می‌کنند. از طرف دیگر واردات محصولاتی مانند دست خشک‌کن، خوشبو کننده‌های هوا و … جزو گروه 10 کالایی شده‌اند و واردات آن ممنوع است. به همین دلیل بازار این محصولات محدود شده و عمدتا گارانتی‌های کمی برای این محصولات وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

برزگری با تاکید بر اینکه مواد اولیه محصولات تولیدی شرکت بیشتر مواد اولیه فلزی است، تصریح کرد: قیمت این مواد اولیه تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار دارد. برای نمونه در سال گذشته قیمت دلار رشدی بالا داشت و به تبع آن مواد اولیه فلزی نیز سه برابر گران شدند. این موضوع منجر به وجود آمدن حبابی در بازار شد. از طرف دیگر ما برای اینکه تولید نخوابد خریدهای سنگینی از مواد اولیه انجام دادیم. بعد از خارج شدن حباب از بازار متوجه شدیم که حدود 30 درصد مواد اولیه را گران خریده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آذین صنعت افزود: این نوسانات منجر می‌شود تولیدکننده مواد اولیه را با قیمت بالاتر بخرد. زیرا نمی‌تواند خط تولید و کارگر را معطل نگهدارد. از طرف دیگر بازار این محصولات رقابتی است. به همین دلیل خرید گران مواد اولیه به زیان تولید است.

برزگری در پایان با تاکید بر اینکه بزرگترین چالش تولید افزایش و نوسانات قیمت دلار است، اظهار کرد: با این حال در سال‌های اخیر تولید شرکت رشد کرد، زیرا سرمایه‌گذاری بالایی برای ساخت قالب و … داشته‌ایم. همچنین در سال جاری تولید جاروبرقی صنعتی را در دستور کار داریم. این محصول به دلیل اینکه قبلا از اروپا و ترکیه به کشور واردات می‌شد، بازار خوبی دارد. تولید این محصول می‌تواند شرایط صادرات را نیز داشته باشد. در گام نخست ورود به بازار عراق را هدفگذاری کرده‌ایم، زیرا این کشور روابط تجاری خوبی با ایران دارد.

مجموعه آذین صنعت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه توزیع تجهیزات نظافتی و رفاهی، توانسته بخش زیادی از نیاز ادارات، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، وزارت خانه ها و … را در این زمینه برطرف کند. آذین صنعت همچنین جزو سایت‌های پیشرو در معرفی و فروش محصولات جدید در زمینه تجهیزات نظافتی و رفاهی است. این مجموعه با گردآوری بیش از 1000 محصول در دسته بندی‌های جداگانه، در جهت تامین نیاز و راحتی مشتری گام بر می دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آذین صنعت
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز