تولید ویفر با شیر طبیعی / آگروفود 1403

ویفر با شیر طبیعی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیر مارکتینگ شرکت تولیدی شیرین وطن گفت: تولید ویفر با شیر طبیعی یکی از شاخص‌ترین محصولات شیرین وطن است که در هیچ کارخانه‌ای مشابه ندارد.

شرکت موادغذایی شیرین وطن در 5 سال اخیر به عنوان صادرکننده نمونه کشوری انتخاب شده است و به کشورهایی مانند روسیه، دبی، رومانی، آذربایجان، عراق، پاکستان، افغانستان و جیبوتی محصولات خود را ارسال می‌کند. میزان صادرات شرکت شیرین وطن حدود 50 درصد تولید است و روزانه تقریبا 150 تن فروش دارند که از این میزان 70 الی 80 تن صادر می‌شود.

مجهز به 24 خط تولید اروپایی و ایتالیایی

در همین رابطه و در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران آگروفود، سجاد پورباغبان در گفت‌وگو با کاماپرس، با اشاره به اینکه شرکت شیرین وطن از سال 80 فعالیت خود را در حوزه محصولات آردی و شکری(کیک و بیسکوییت، ویفر، تافی و پشمک) شروع کرده است اظهار کرد: این شرکت در چهار سال اخیر زیرمجموعه هدلینگ توسعه وطن قرار گرفته که 8 شرکت را شامل می‌شود و یکی از شرکت‌های اصلی، شیرین وطن است. این شرکت 24 خط مجهز اروپایی و ایتالیایی را در اختیار دارد و هزار نفر در کارخانه و هزار نفر در تیم فروش مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد که در تمامی استان‌ها شعبه فروش، ناوگان توزیع و تیم پخش سراسری دارند و کارخانه اصلی در شهر تبریز قرار دارد.

نمایشگاه موادغذایی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مدیر مارکتینگ شیرین وطن در خصوص ویژگی‌های متمایز کننده این شرکت توضیح داد: ویژگی اصلی محصولات ما این است که مدل مشابه ندارد و همه آنها از نظر شکل و ظاهر و مواد اولیه منحصر به فرد هستند. از آن جایی که شرکت بازرگانی داریم و مواد اولیه مانند پودر شکلات را مستقیم وارد کشور می‌کنیم، به موازات آن کیفیت را هم بالا برده‌ایم.

تولید کننده بیش از 400 محصول

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 محصول بدون طعم بندی و 350 محصول با طعم بندی در کارخانه شیرین وطن تولید می‌شود، ادامه داد: یکی از محصولات ما که در حال برند شدن در بازار ایران است و به بازارهای خارجی مانند آذربایجان صادر می‌شود، اولکان نام دارد که یک محصول استانبولی و ترکیه‌ای و به ازبکی به معنای سرزمین است، یکی دیگر از محصولات خاص ما ویفر میتینگ است که با شیر طبیعی درست می‌شود و دیگر شرکت‌های مشابه این محصول را تولید نمی‌کنند. همچنین در حوزه صادرات برای اولین بار کیک رنگی را به بازار عرضه کردیم.

آگروفود 1403 پرشور تر از سال پیش

پورباغبان هدف از شرکت در نمایشگاه آگروفود را معرفی شرکت شیرین وطن به مشتریان و بازدیدکنندگان اعلام کرد و این را هم گفت که در حوزه صادرات مشتری‌های قدیمی خود را حفظ کرده‌اند و با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف مشتری‌های جدید هم جذب می‌کند.

به گفته وی نمایشگاه امسال به نسبت سال‌های پیش پربارتر و پرشورتر برگزار شد و شرکت غذایی شیرین وطن سال گذشته جز غرفه‌های برتر معرفی شده است.

انتهای پیام

رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز