تور ژاپن و امکان بازدید از باشکوه ترین معابد آسیا

آریاک سفر

معابد بودایی از باشکوه‌ترین آثار دیدنی در  تور ژاپن هستند که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. اغلب معبدهای مهم این کشور را در شهر کیوتو می‌توان پیدا کرد. این معابد جادویی، همچنان فعالیت مستمر خود را حفظ کرده‌‌اند و از مهم‌ترین مراکز تجمع اشخاص فرهنگی و مهم ژاپن هستند. اغلب این بناها قدمتی طولانی دارند و در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، باشکوه‌ترین معابدی که در سفر به ژاپن نباید از دست داد را معرفی می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای مسافرتی این کشور، می‌توانید از سایت نهال گشت با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید.

معبد 500 ساله گینکاکوجی

این معبد زیبا و خاص که با نام معبد طلایی شناخته می‌شود، در شهر کیوتو واقع شده است و زمان ساخت آن به سال 1482 برمی‌گردد. معبد گینکاکوجی در قلب جنگلی با درختان انبوه قرار دارد و محیط آن فضایی آرامش‌بخش را منتقل می‌کند. این بنا به دستور آشیگاکا یوشیماسا، یکی از حاکمان موروثی ژاپن، ساخته شده است. اغلب گردشگران در تور ژاپن حتما سری به این معبد می‌زنند و از معماری خاص آن نهایت لذت را می‌برند.

بازدید از معبد نارنجی در تور ژاپن

معبد سه گانه دایگو جی که به آن معبد نارنجی می‌گویند، یکی از زیباترین بناهای شهر کیوتو است که در دل جنگل افرا قرار دارد. این عمارت افسانه‌ای در فصل پاییز طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند و بخش‌های آن با نام‌های سامبو-این، شیم-دایگو و کامی-دایگو شناخته می‌شوند. مسیر رسیدن به این منطقه بسیار زیبا است و کمی پیاده‌روی کوهستانی دارد.

دریان سفر امید

معبد کیومیزو درا یا آب پاک ژاپن

یکی از معروف‌ترین معابدی که در تور ژاپن می‌توان از نزدیک دید، معبدی به نام کیومیزو درا یا آب پاک است که در شهر کیوتو واقع شده است. این معبد زیبا در لیست میراث فرهنگی یونسکو نیز قرار دارد و در اطراف آن چشم‌اندازی فوق العاده از جنگل و کوه اوتووا به چشم می‌خورد. معبد آب پاک، در قرن 8 میلادی ساخته شده است و بخش‌هایی از آن نیز در قرن 16 میلادی تکمیل شده‌اند. امروزه بسیاری از پیروان دین بودایی در این معبد عبادت می‌کنند.

معبد سانجوسانگندو در کیوتو

معبد دیگری که در شهر کیوتو می‌توان بازدید کرد، صومعه خدای بخشش است که در آن 1001 مجسمه از خدای بخشش یا کانن نگه‌داری می‌شود. این معبد در سال 1164 ساخته شده است و بعد از آتش‌سوزی در سال 1264 دوباره آن را بازسازی کرده‌اند. معبد سانجوسانگندو در قسمت شرقی کیوتو قرار دارد و فضایی بزرگ و متفاوت را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

معبدی در قلب باغ‌های صخره‌ای

معبد ریوآنجی در بخش شمال غربی کشور کیوتو قرار دارد و یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی رینزای بودیسم ذن است. نام این معبد به اژدهای در صلح ترجمه می‌شود و در دل یکی از بهترین باغ‌های صخره‌ای ژاپن می‌توان آن را پیدا کرد. در ساختن این معبد از معروف‌ترین آثار تاریخی ژاپن بهره گرفته‌اند و خاص‌ترین نمونه‌های کراس سانسیوی با مناظری از طراحی ژاپنی در آن دیده می‌شود.

معبد یاکوشیجی، مدرسه بودیسم

در تور ژاپن می‌توان یکی از خاص‌ترین آثار فرهنگی ثبت شده در لیست جهانی یونسکو را دید. معبد یاکوشیجی مهم‌ترین اثر تاریخی نارای باستان یا همان ژاپن قدیم است. همچنین این معبد به عنوان یکی از 7 مرکز اصلی آموزش آیین بودیسم شناخته می‌شود. یاکوشیجی یکی از تاریخی‌ترین آثار نانتو است و سران مکتب بودیسم ژاپنی هوسو آن را به عنوان مرکز تجمع خود انتخاب کرده‌اند.

معبد تودای جی ژاپن

این معبد حدودا 700 سال قدمت دارد و در گذشته نقش ویژه‌ای در تعلیم بوداییان برعهده داشته است. بارها بخش‌های مختلف این بنا در اثر اتفاقات گوناگون تخریب شده‌اند اما همچنان می‌توان آن را به عنوان یکی از باشکوه‌ترین معابد ژاپن شناخت. بدترین اتفاق ممکن برای این معبد، مربوط به سال 855 میلادی است که در یک زلزله مهیب سر بزرگ‌ترین مجسمه بودای آن جدا شد و بخش زیادی از بنا نیز آسیب دید.

معبد بودایی هیرایزوموی در ژاپن

در نهایت، یکی از قدیمی‌ترین معابدی که در ژاپن می‌توان پیدا کرد، معبدی به نام هیرایزوموی است که امروزه تنها خرابه‌های آن باقی مانده است. این معبد در منطقه توهوکو استان ایات قرار دارد و در بین مردم بومی به عنوان مکانی مقدس و مهم شناخته می‌شود. این بنا، نشانگر شکوه و تاریخ کهن ژاپن است و همچنان بعد از قرن‌ها، مخروبه‌های آن نیز طرفداران زیادی دارد. حتی ممکن است گردشگران، افرادی بودایی را ببینند که در اطراف این معبد مخروبه در حال ستایش پروردگار خود هستند.

امکانات تور ژاپن چیست؟

تور ژاپن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به دنیاهای شگفت‌انگیز و جدید است. آژانس‌های مسافرتی که این تور را به طور تخصصی برگزار می‌کنند، بهترین خدمات و لوکس‌ترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در این تورها بازدید از معابد باشکوه و مهم ژاپن اهمیت ویژه‌ای دارد و در بسیاری از موارد، تور لیدر مخصوص همراه گردشگران است. در تور ژاپن، خدماتی مانند بیمه مسافرتی، ترانسفر، صبحانه رایگان و رزرو هتل به طور کامل ارائه می‌شوند و مسافران روزهای هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان