تمهید جدید ضد کرونایی سایپا برای جلوگیری از تردد مشتریان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گروه خودروسازی سایپا برای مقابله با گسترش اپیدمی کرونا، به مشتریان اعلام کرد مراجعه حضوری به نمایندگی ها و سازمان فروش این شرکت برای پرداخت مابه‌التفاوت بیمه سال جدید ضرورتی ندارد و مبلغ مذکور از سود تاخیر تحویل خودرو مشتریان کسر خواهد شد.

به گزارش کاماپرس بنا به اعلام سایپانیوز، سازمان فروش سایپا  در بخشنامه ای که برای نمایندگی‌های مجاز این گروه صادر کرده، تصریح کرده است در صورتی که مشتری به دلیل تاخیر در تحویل خودرو ثبت‌نامی مشمول پرداخت سود تاخیر شود، مابه‌التفاوت افزایش حق بیمه در سال جدید از این سود کم می‌شود و نیاز نیست تا شهروندان مراجعه حضوری داشته باشند.

براساس این تصمیم که با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان و حفظ فاصله اجتماعی گرفته شده است، مشتریانی که دعوت نامه تحویل خودرو برای آنان صادر می شود نیز برای تکمیل وجه نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://saipa.iranecar.com و ورود به سامانه و پروفایل مشتری از طریق گزینه “پرداخت دعوتنامه” نسبت به تکمیل وجه خودرو اقدام کنند.

 خطوط توليد سايپا باهدف حفظ فاصله کارکنان تغییر می کند

در خبری دیگر، معاون مهندسی سايپا از اعمال تغييرات کاری در تمامی خطوط توليد در سايت‌های مختلف گروه باهدف رعايت فاصله فردی بين کارکنان تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا خبر داد. پرويز آفتاب‌سوار گفت: با دستور و تاکید مدیرعامل گروه سایپا و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز صیانت از سلامت کارکنان و سرمایه‌های انسانی گروه سایپا برای نخستین بار تغییراتی در خطوط تولید در سايت‌هاي مختلف گروه سایپا باهدف رعايت فاصله فردي بين کارکنان در حین کار تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا صورت گرفته است. وی افزود: در فاز نخست، شروع فعاليت خطوط توليد سايپا در يک شيفت و با حضور ۲۵ تا ۳۰ درصد نيروی انساني به صورت چرخشی خواهد بود.

معاون مهندسی سایپا ادامه داد: فاصله‌گذاري فردي به‌گونه‌ای است که در هر ايستگاه توليدي به طور ميانگين دو نفر با رعايت حريم فردي حضور خواهند داشت تا ضريب سلامتي و ايمنی کارکنان حفظ شود.

مرتبط با : سایپا
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز