تماشای 5 جاذبه گردشگری استثنائی در تور مالدیو

تور مالدیو- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مالدیو، کشور تفریحات و ورزش‌های آبی است. دلیل این ادعا نیز وجود جزایر و سواحل بی‌شمار در این کشور و سرمایه‌گذاری­‌های انجام شده در این بخش است. همچنین این کشور آسیای شرقی به عنوان یک کشور تاریخی، غذاهای بسیار خوشمزه‌ای هم دارد تا بتواند رضایت هر گردشگری را در تور مالدیو به دست آورد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج جاذبه گردشگری استئنائی تور مالدیو پرداخته است.

موزه ماله

موزه ماله، خاص‌ترین جاذبه گردشگری تور مالدیو بوده که در شهر ماله واقع شده است. دلیل خاص بودن این موزه نیز اشیایی است که در آن نگهداری می‌شود. موزه ماله در پارک سلطان واقع شده است. این قصر و فضای سبز اطراف آن از زیبایی خاصی برخوردار بوده و روزگاری محل اقامت امپراطور این کشور بوده است. در این موزه آثاری همچون تاج‌های گرانبهای سلطنتی، زیورآلات، ظروف، اسلحه، لباس و اشیای زینتی دوران کهن مالدیو نگهداری می‌شود. این موزه در چندین طبقه علاوه بر آثار سلطنتی، آثاری از مردم شناسی مالدیو را نیز در خود جای داده و بهترین مکان برای آشنا شدن با فرهنگ این کشور است.

موزه ماله

جزیره پادشاهان

مالدیو، کشور پادشاهان لقب گرفته و طبیعی است که جزیره‌ای بسیار زیبا نیز به همین نام داشته باشد. جزیره ماله آتول، بهترین جزیره مالدیو برای اقامت توریستی است. اصلی‌ترین جاذبه گردشگری این جزیره که زمانی محل زندگی و تقریح پادشاهان مالدیو بوده، غواصی است و بهترین امکانات غواصی جهان در این جزیره دیده می­‌شود.

این جزیره بیش از 100 هتل و ویلای لوکس و تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه لاکچری دارد و خدمات کاملی به گردشگران می‌دهد. برخی از گردشگران ترجیح می‌دهند که در تور مالدیو، تمام روزها را در این جزیره سپری کنند.

ساحل مافوشی

تصاویر خانه‌های ساخته شده روی دریا در کارت پستال‌های چاپی مالدیو زبانزد است. بیشتر این تصاویر متعلق به ساحلی به نام مافوشی است. شاید بتوان این ساحل را جزو اولین تاسیسات گردشگری مالدیو به شمار آورد که در ماله جنوبی ساخته شده و هنوز هم یکی از محبوب­ترین بخش­های گردشگری در تور مالدیو است.

این مکان بسیار زیبا با منظره‌ای از اقیانوس برای تمام ورزش‌ها و تفریحات آبی ایده آل است. قایق سواری در اقیانوس، ویک بورد، اسکی روی آب، موج سواری، فلای بورد، پاراسلینگ، غواصی و حتی ماهیگیری جزو تفریحات آبی محبوب این ساحل است. این ساحل در نزدیکی ماله قرار دارد و حتی در صورت اقامت در ماله نیز به راحتی امکان دسترسی به آن وجود خواهد داشت.

زیردریایی‌های توریستی مالدیو

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مالدیو که در مناطق مختلف این کشور می‌توان از آن استفاده کرد، زیردریایی‌های توریستی است که به شکل شیشه‌ای ساخته شده و به زیردریایی نهنگ معروف است. این نهنگ‌های شیشه‌ای می‌توانند گردشگران را ساعت‌ها در زیر آب‌های زلال اقیانوس بگردانند و زیبایی‌های زیر آب را به آنان نشان دهند. اقیانوس هند مملو از ماهی‌های بسیار زیبا و متنوع است که فقط با این زیردریایی‌ها می­توان آنها را دید.

منطقه خرید چاندانی ماگو

مرکز خرید چاندانی ماگو جزو جذاب‌ترین و پرمراجعه‌ترین بازارها در تور مالدیو است. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این بازار که مورد توجه گردشگران نیز قرار دارد، بخش بزرگ فروش صنایع دستی مالدیو است. بهترین سوغاتی‌های مالدیو را می­توان از این بازار خریداری کرد.

همچنین بخشی از این بازار به اجناس وارداتی تعلق دارد که شاید بتوان برخی از کالاها را به قیمت بسیار مناسب در آن تهیه کرد. لباس‌ها و منسوجات ساخت سنگاپور به وفور در این بازار یافت می‌شود و به همین دلیل به بازار چاندانی ماگو، بازار سنگاپور نیز گفته می‌شود. در این بازار گردشگران امکان خرید بیشتر کالاهای وارداتی سنگاپور را برای خود یا به عنوان سوغاتی و هدیه خواهند داشت.

خرید ارزان‌ترین تور مالدیو از «طاها گشت»

طاها گشت یکی از بهترین آژانس‌های گردشگری در زمینه برگزاری تورهای خارجی و داخلی است که در زمینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز فعالیت می‌کند. طاها گشت با تجربه 29 ساله خود در حوزه گردشگری، جامع‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین را در کشور ایجاد کرده است.

علاقه­‌مندان برای رزرو آنلاین تور و تهیه بلیط هواپیما و هتل­ مالدیو می‌توانند به وبسایت طاها گشت به آدرس www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز