تماشای 5 جاذبه بی ‌نظیر با تور استانبول

ژیوار

استانبول به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه، سالانه میزبان مسافران زیادی است که برای تجربه یک گردش لذت‌بخش و شگفت انگیز به این شهر سفر می‌کنند. استانبول تعداد زیادی موزه و بناهای تاریخی را در خود جای داده و ترکیبی از قدمت، فرهنگ و هنر را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش کاماپرس، هرساله ایرانیان زیادی برای تفریح و گردش به استانبول سفر می‌کنند. افرادی که با تور به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند با برنامه ریزی و بدون اتلاف وقت از تماشای زیبایی‌های تاریخی و طبیعی این شهر لذت ببرند.

کاماپرس در این گزارش پنج جاذبه بی‌نظیر که در تور استانبول می‌توانید ببینید را معرفی کرده است.

برج گالاتا

این برج سنگی از قدیمی‌ترین برج‌های جهان است. معماری برج گالاتا در کنار قدمت طولانی و تاریخ چشم‌گیر آن باعث شده که این برج به یکی از مناطق دیدنی مشهور استانبول تبدیل شود. از بالای این برج می‌توان نمایی از تنگه بسفر و شهر استانبول را مشاهده کرد. منظره زیبای برج گالاتا هنگام غروب باعث شده که افراد زیادی این ساعت را برای عکاسی و قدم زدن در اطراف برج انتخاب کنند. در داخل این برج نمایشگاهی برای آشنایی بیشتر با قدمت و تاریخ آن وجود دارد.

دریان سفر امید

آب انبار باسیلیکا

باسیلیکا از بزرگ‌ترین آب انبارهای ترکیه است. این آب انبار دنیای شگفت‌انگیزی را در زیر زمین پنهان کرده است. آب انبار باسیلیکا مجموعه‌ای از معماری بی‌نظیر در کنار قدمت تاریخی است که توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. در داخل این آب انبار مجسمه‌های مختلف با نورپردازی فوق‌العاده وجود دارد که تلفیقی از هنر و تاریخ را پیش روی بیننده قرار می­‌دهد.

کاخ توپکاپی

این کاخ سال‌های زیادی اقامتگاه امپراتوری عثمانی بوده و داستان‌های شگفت‌انگیزی برای گفتن دارد. داخل کاخ توپکاپی بیش از400 اتاق با معماری بی‌نظیر و وسایل لوکس وجود دارد که اعضای خانواده سلطنتی در آن زندگی می‌کردند. کاخ توپکاپی مکانی فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به تاریخ و هنر و فرهنگ به حساب می‌آید. این بنای فوق‌العاده با معماری زیبا و باغ‌های وسیع، چشم‌اندازی از زندگی خاندان سلطنتی و امپراتوری عثمانی به نمایش می‌گذارد. در این کاخ انواع جواهرات و سلاح‌ها به نمایش گذاشته شده است.

مسجد ایاصوفیه

این مسجد از بناهای تاریخی بزرگ جهان به حساب می‌آید. مسجد ایاصوفیه تغییرات مذهبی طی زمان را به خوبی منعکس کرده و با زیبایی چشم‌نواز و تاریخ غنی خود توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. بازدید از این مسجد همچون سفری در تاریخ و فرهنگ است. معماری و آثار هنری فوق‌العاده در کنار جزئیات پیچیده و نقاشی‌های دیواری مسجد ایاصوفیه را به بنایی شگفت‌انگیز تبدیل کرده است.

موزه باستان شناسی استانبول

این موزه بزرگ‌ترین موزه باستان شناسی در ترکیه بوده و سه بخش مختلف دارد. در موزه باستان شناسی استانبول بیش از یک میلیون اثر از فرهنگ‌های مختلف وجود دارد. مجسمه‌های خیره کننده و لوح‌هایی با خط میخی همگی جلوه‌ای از تاریخ جهان را پیش روی بیننده به نمایش می‌گذارد. در این موزه مجموعه‌ای از آثار یونان و رم در کنار آثار باستانی باقی مانده از دوره عثمانی وجود دارد.

رزرو تور استانبول با « تکماه تراول »

اگر قصد رزرو تور استانبول را دارید می‌توانید به آژانس مسافرتی تکماه تراول مراجعه کنید. مجموعه تکماه تراول به صورت تخصصی در زمینه تورهای داخلی و خارجی فعالیت‌ می‌کند. این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب تور استانبول را با بهترین قیمت به متقاضیان ارائه می‌دهد.

علاقه­‌مندان برای اطلاع از قیمت تورها و رزرو تور استانبول می­‌توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز