تماشای 5 جاذبه گردشگری امارات با تور دبی

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرمایه‌گذاری کلان انجام شده در دبی در سال 2023 باعث ترغیب بیش از 17 میلیون گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از این شهر شد که نشان دهنده رشد 20 درصدی نسبت به سال 2022 است. حالا می‌توان از عروس خلیج فارس به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری قاره آسیا نام برد. بهترین روش برای تجربه این سفر لوکس و بی‌نظیر نیز بازدید از آن در قالب تور دبی است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پنج جاذبه‌ گردشگری در تور دبی پرداخته است.

برج خلیفه  (Burj Khalifa)

یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری که بازدید از آن در تور دبی تدارک دیده شده، برج خلیفه به عنوان نماد شهر دبی است. ارتفاع این برج 209 طبقه حدود 828 متر است و بلندترین آسمان‌خراش جهان محسوب می‌­شود. احداث این برج در سال 2004 با طراحی آدریان اسمیت – معمار مشهور – همزمان با پروژه سرمایه‌گذاری دولت امارات آغاز و در سال 2010 به صورت رسمی افتتاح شد.

1-کاماپرس

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی، یکی دیگر از جاذبه­‌های گردشگری در تور دبی است که گردشگران می‌­توانند به تماشای 140 گونه دریایی بپردازند. این آکواریوم در مرکز خرید دبی مال قرار دارد و در کنار خرید از این مرکز می‌توان به تماشای این آکواریوم مشغول شد. این آکواریوم محل نگهداری گونه‌های دریایی منحصربه‌فردی نظیر کروکودیل شاه (معروف به کروکودیل دردسرساز)، سمور آبی و پنگوئن‌های بانمک است.

راز آسمان پایتخت

2-کاماپرس

میراکل گاردن (miracle garden)

بازدید از میراکل گاردن در تور دبی به گردشگرانی توصیه می‌شود که عاشق گل و گیاه هستند؛ چرا که کمتر فردی انتظار روبه­رو شدن با چنین باغ گلی آن هم در دل کویر امارات را دارد. ساخت این باغ گل حدود 40 میلیون درهم هزینه داشته و در آن می‌توان انواع گل‌ها و گیاهان را از نزدیک دید. باغ پروانه‌ها یکی از بخش‌های دیدنی این باغ است که در محیطی سرپوشیده، حدود 15 هزار نوع مختلف پروانه را گرد هم آورده است. همچنین محوطه‌ای برای تفریح کودکان در نظر گرفته شده که می‌تواند جذابیت‌های تور دبی را برای آنان دوچندان کند.

3-کاماپرس

مجتمع تفریحی و سرگرمی پارک اند ریزورت

این پارک با مساحت بیش از 25 میلیون متر مربع در خیابان شیخ زائد واقع شده و مجتمع رؤیایی کودکان و نوجوانانی است که به همراه خانواده و در قالب تور دبی، از جاذبه‌های دیدنی این شهر دیدن می‌کنند. پارک آبی لگولند، یکی از جذابیت‌های تور دبی محسوب می‌شود و کودکان می‌توانند در آن، از 20 سرسره متفاوت لذت ببرند. گردشگران تور دبی می‌توانند در این پارک، حال و هوای سینمای بالیوود را نیز از نزدیک لمس کنند. پارک بالیوود، یکی از جاذبه‌های دیدنی پربازدید در این مجتمع تفریحی است که می‌تواند تداعی کننده قدم زدن در خیابان‌های کشور هند باشد.

4-کاماپرس

مرکز خرید ابن بطوطه

این مرکز خرید به عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی تور دبی، سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر است. این مکان به افتخار ابن بطوطه – جهانگرد عرب زبان – نامگذاری شده ‌است. ابن بطوطه در سن 22 سالگی سفر به کشورها را آغاز کرد و از نزدیک با فرهنگ مردم هر کدام از کشورها در طول سفر 25 ساله خود آشنا شد.

در این مرکز خرید، حال و هوای اسلامی به خوبی حس می‌شود و با بازدید از آن می‌توان در دل بازارهای ایرانی، چینی، هندی، تونسی و مصری چند ساعتی را به خوش گذرانی و خرید پرداخت.

5-کاماپرس

خرید تور دبی از «هورامان گشت»

آژانس گردشگری هورامان گشت به عنوان مجری مستقیم و تخصصی تورهای داخلی و خارجی، گزینه مناسبی برای تجربه یک سفر هیجان‌انگیز به شهر دبی است. هورامان گشت بیش از 10 سال سابقه برگزاری مستقیم تورهای داخلی و خارجی دارد. این مجموعه، برگزار کننده تور مستقیم و بدون واسطه است و همین امر موجب کاهش هزینه‌های سفر گردشگران می‌شود. گردشگران علاقه­‌مند به بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر دبی می‌توانند از خدمات تخصصی هورامان گشت بهره ببرند و از طریق ثبت نام در تور دبی، سفری به یادماندنی را برای خود و خانواده رقم بزنند. با رزرو تور دبی از هورامان گشت، رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت با پرواز امارات و خدمات ترانسفر فرودگاهی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

علاقه‌مندان با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس https://www.bestgasht.com یا از طریق تماس با شماره تلفن 02157906000 می‌­توانند از شرایط سفر با تور دبی مطلع شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز