تماشای جاذبه های سرزمین آفتاب در تور ژاپن

تور ژاپن - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ژاپن که به سرزمین آفتاب در جهان معروف است، با جاذبه‌های دیدنی و فرهنگ خاص و ویژه‌ای که دارد، سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. ایرانیان نیز از جمله افرادی هستند که در مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز و تعطیلات تابستان، تور ژاپن را به عنوان مقصدی برای تفریح خود انتخاب می‌کنند. به گزارش کاماپرس، ژاپن دارای بسیاری از داستان‌های تاریخی و افسانه‌های رنگارنگ بوده و با معابد شگفت‌انگیز و معماری منحصربه‌فرد خود، یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها را برای گردشگران رقم می‌زند.

این گزارش به معرفی انواع جاذبه های ژاپن که در تور ژاپن می­‌توان از نزدیک آنها را دید، پرداخته است.

کاخ امپراتوری توکیو

کاخ امپراتوری توکیو که محل زندگی امپراتوری ژاپن و خانواده سلطنتی بوده است، یکی از معروف‌ترین جاذبه‌ های ژاپن به شمار می‌رود. کاخ امپراتوری توکیو در منطقه چیودا (Chiyoda) در قلب توکیو قرار دارد که زمانی مرکز حکومت و فرمانروایی ژاپن بود. این کاخ در زمینی به مساحت 750 هکتار واقع شده و شامل چندین ساختمان و باغ است. ساختمان‌ها و باغ‌های کاخ امپراتوری، نمونه‌ای بی‌نظیر از هنر و معماری ژاپنی است که با دیدن آن در تور ژاپن محو زیبایی و منحصر به فرد بودن آن خواهید شد.

تور ژاپن - کاماپرس

کوه فوجی

کوه فوجی، بلندترین کوه ژاپن و یکی از نمادهای معروف این کشور است که در بزرگترین جزیره ژاپن، یعنی هونشو واقع شده است. درواقع این کوه، یکی از کوه‌های آتشفشانی خاموش ژاپن است که به یکی از محبوب‌ترین اماکن دیدنی این کشور تبدیل شده است و هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای صعود به این کوه به ژاپن سفر می‌کنند. در این کوه در روزهایی که هوا صاف و آفتابی است، می­توان بسیاری از نقاط این کشور از جمله شهر توکیو را مشاهده کرد. بدون شک صعود به کوه فوجی در تور ژاپن برای گردشگران یک تجربه‌ فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. به طور کلی، صعود به این کوه معمولاً بین هفت تا 10 روز طول می‌کشد که در تمام این مدت مسافران می‌توانند از طبیعت زیبا و چشم‌اندازهای بکر آنجا لذت ببرند.

تور ژاپن - کاماپرس

موزه یادبود صلح هیروشیما

این موزه که به یاد بمباران اتمی هیروشیما در جنگ جهانی دوم ساخته شده، در پارک یادبود صلح هیروشیما در مرکز شهر ژاپن واقع شده است. این موزه به مکانی تبدیل شده که گردشگران می‌توانند در تور ژاپن در آن از نزدیک شاهد عواقب هولناک جنگ و بمباران هسته‌ای باشند و پیامدهایی که بعد از بمباران هیروشیما ایجاد شد را از نزدیک مشاهده کنند. موزه یادبود صلح هیروشیما یادآور این حقیقت است که جنگ، همواره پیامدهای هولناک و غیرقابل‌جبرانی دارد.

تور ژاپن - کاماپرس

پارک ساحلی هیتاچی

پارک ساحلی هیتاچی را به جرات می‌توان یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی جهان دانست که در شهر هیتاچیناکا در استان ایباراکی ژاپن واقع شده است. این پارک به دلیل داشتن سواحل شنی سفید، آب‌های فیروزه‌ای و مناظر طبیعی زیبا از جمله منحصر به فرد‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ژاپن به شمار می‌رود. بدون شک یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پارک را می‌توان گل‌های نیلوفر آبی آن دانست که در فصل بهار در این پارک شکوفا می‌شوند. این گل‌ها منظره‌ای جذاب و دیدنی به پارک می­بخشند که برای گردشگرانی که به دنبال یک مکان زیبا و آرامش‌بخش برای لذت بردن از طبیعت هستند، می‌تواند مقصدی رویایی باشد.

تور ژاپن - کاماپرس

پارک گل‌­های آشیکاگا

پارک گل‌های آشیکاگا یکی از زیباترین و خاص‌ترین پارک‌های دنیا بوده که در آن هزاران گل رنگارنگ وجود دارد و منظره‌ای رویایی در ژاپن ایجاد کرده است. این پارک که در شهر آشیکاگا در استان توچیگی واقع شده است، به دلیل وجود گل‌های فوجی شهرت دارد. گل‌ فوجی نوعی گل ویستریا است که به دلیل اندازه بزرگ و رنگارنگ بودنش، دربین علاقه‌مندان بسیار محبوب است. بازید از این پارک در تور ژاپن می‌تواند یک تجربه خارق‌العاده برای مسافران و گردشگران ایجاد کند.

تور ژاپن - کاماپرس

رزرو تور ژاپن با «ققنوس»

آژانس هواپیمایی ققنوس با بیش از 40 سال سابقه در طراحی و مدیریت انواع تورهای جهان‌گردی و ایران‌گردی، انواع تورها را با شرایط و قیمت‌های متنوع عرضه می‌کند. علاقه‌­مندان برای اطلاع بیشتر از انواع تورهای آژانس هواپیمایی ققنوس می‌توانند با شماره‌ تلفن­‌های 22644607 – 021، 91009000 – 021 و 24525 – 021 تماس بگیرند یا به صورت حضوری به شعبه این آژانس واقع در تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه، طبقه 6، واحد 6 مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ققنوس
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز