تفریحات هیجان انگیز در تور دبی

تور دبی - کاماپرس
ژیوار

شهر دبی را می‌­توان بهشت واقعی عاشقان ماجراجویی و هیجان دانست. این شهر ترکیبی خارق‌العاده از فرهنگ غنی، معماری مدرن و امکانات تفریحی هیجان‌انگیز است. این شهر با وجود آب‌های زلال خلیج‌فارس و صحراها و مناطق تفریحی بهترین فرصت برای یک سفر ماجراجویانه است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج تفریح هیجان‌انگیز در تور دبی پرداخته است که می‌تواند آدرنالین خون گردشگران را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

سقوط آزاد با اسکای دایوینگ

یکی از اولین تفریحاتی که به همه‌ دوستداران هیجان در سفر به دبی توصیه می‌شود، تجربه سقوط آزاد و اسکای دایوینگ است. این ماجراجویی با سقوط از ارتفاع 1300 فوتی در مدت زمان یک دقیقه، از آن دست تفریحات هیجان‌انگیز در تور دبی است که می‌تواند در کنار تجربه‌ای منحصربه‌فرد، منظره‌ای زیبا از دبی را در اختیار گردشگران نیز قرار دهد. امکان تصویربرداری و ثبت لحظات در مدت زمان تجربه این تفریح با پرداخت وجه اضافی نیز وجود دارد. بعد از تجهیز و یادگیری آموزش‌های اولیه و اساسی، فرد با یک هواپیمای مخصوص، به ارتفاع چند هزار پایی رفته و از آنجا با حضور یک مربی، سقوط هیجان‌انگیز دونفره را تجربه خواهد کرد.

تجربه بی‌نظیر سقوط آزاد با اسکای دایوینگ-کاماپرس

جت‌پک در ساحل جی‌بی‌آر

حس واقعی پرواز، آن هم در دل ساحل می‌تواند روح گرشگران تور دبی را برای چند ثانیه‌ای هم که شده، از زمین جدا کند و تفریح هیجان‌انگیزی را برای آنان رقم بزند. جت‌پک آبی با ایجاد فشار قوی، فرد را از سطح آب بلند می‌کند که این تفریح برای علاقه‌مندان به تجربه ماجراجویی‌های جدید به‌شدت توصیه می‌شود. ابتدا تمامی نکات ایمنی توسط مربی به فرد منتقل و سپس با بستن جت‌پک و تجهیزات ایمنی به فرد، این ماجراجویی آغاز می‌شود. شاید در ابتدا کنترل شرایط کمی چالش‌برانگیز باشد، اما با گذشت زمان و به‌دست‌آودن قلق می‌توان این تفریح را به‌بهترین شکل ممکن عملی کرد.

جت‌پک در ساحل جی‌بی‌آر (GBR)-کاماپرس

پاراگلایدینگ بر فراز دبی

این فعالیت امکان پرواز بر فراز ارتفاعات بلند و تماشای مناظر کوهستانی و ساحلی را به گردشگران می‌دهد. در واقع با تجربه پاراگلایدر می‌توان شهر دبی را زیر پای خود دید. این تفریح در کنار هیجان و بالابردن سطح آدرنالین، آرامش بسیار زیادی را به گردشگران تور دبی منتقل می‌کند؛ چرا که یک خلبان کاربلد در طول این تفریح، کنترل تمامی امور را برعهده دارد و گردشگر تنها کافی است در لحظه زندگی کند.

دریان سفر امید

پاراگلایدینگ در تاندم پاراگلایدر شهر دبی-کاماپرس

غواصی در دل آب‌های خلیج‌فارس

تورهای غواصی می‌تواند برای دقایقی هم که‌شده، تجربه سفر به دنیای زیرآب، مشاهده گونه‌های زیستی و جانوری و غذا دادن به ماهی‌ها این دنیای هیجان‌انگیز را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. امکان عکاسی و فیلم‌برداری زیر آب نیز وجود دارد و می‌تواند برای سال­ها تجربه‌ای دلچسب را در یاد و خاطر گرشگران تور دبی باقی بگذارد. تجهیزات غواصی و حضور مربی حرفه‌ای در طول تورهای غواصی، یکی از ارکان اساسی است.

غواصی-کاماپرس

تجربه سرعت و هیجان با جت‌اسکی

یکی از تفریحات آبی هیجان‌انگیز تور دبی، تجربه اسکی روی آب با سرعت بالا و لذتی وصف‌نشدنی است. داشتن حداقل 14 سال برای تجربه این تفریح الزامی‌است و کودکان و نوجوانان زیر 14 سال تنها می‌توانند به‌عنوان همراه و بدون پرداخت هزینه، جت‌اسکی را تجربه کنند. با توجه به اینکه در فصل تابستان تقاضا برای تفریحات آبی در اوج خود قرار دارد، توصیه می‌شود حتما پیش از مراجعه، نسبت به رزرو تور جت‌اسکی اقدام کرد.

تور دبی - کاماپرس

خرید تور دبی از «ناخدای سفر»

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای برگزاری تورهای آسیایی و اروپایی باشد. این مجموعه انجام تمامی امور مربوط به اخذ ویزا، تهیه بلیط و رزرو هتل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت برعهده می­گیرد.

علاقه‌مندان سفر به شهر دبی، برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط رزرو تور دبی و قیمت‌ها می‌توانند به وبسایت https://nakhodasafar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188984780 تماس بگیرند.

انتهای پیامانتهای پیام

مرتبط با : ناخدای سفر
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز