تفریحات مدرن دبی: از برج خلیفه تا موزه آیا

ژیوار

برج خلیفه و موزه آیا از جمله تفریحات مدرن دبی به حساب می‌آیند که همه روزه علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌کنند؛ با این حال، تفریحات دیگری مانند شهربازی، موزه‌های مختلف، پارک‌های آبی و مراکز خرید لوکس نیز وجود دارند که دبی را به مقصدی فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به دنیای تفریحات مدرن تبدیل می‌کند.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی برخی از تفریحات مدرن دبی، هزینه‌های هر یک را به اختصار بررسی کرده‌ است.

برج خلیفه

برج خلیفه یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های دبی است که با هزینه‌های مختلفی می‌توان از آن بازدید کرد. برای طبقه 124 و 125 این برج در ساعات غیر پیک باید دو میلیون و 759 هزار تومان پرداخت که این هزینه در ساعات پیک به سه میلیون و 999 هزار تومان می‌رسد. این در حالی است که هزینه تور برج خلیفه برای بازدید از طبقات 124 و 125 با اسکای ویو (نمای آسمان) چهار میلیون و 409 هزار تومان است.

همچنین هزینه بازدید از طبقات 124 و 125 و 148 در ساعات پیک هفت میلیون و 499 هزار تومان و در ساعات غیر پیک شش میلیون و 309 هزار تومان عنوان می‌شود. هزینه بازدید از طبقات 124 و 125 برج خلیفه همراه با کافه سه میلیون و 99 هزار تومان و همراه با شام یا ناهار پنج میلیون و 349 هزار تومان است. هزینه بازدید از طبقات 152 و 153 و 154 نیز 12 میلیون و 69 هزار تومان خواهد بود.

همچنین فواره‌های معروف دبی همراه با تور قایق دریاچه از دیگر تفریحات مدرن دبی بوده که قیمت آن یک میلیون و 179 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

دریان سفر امید

موزه آیا

از دیگر تفریحات مدرن دبی بازدید از موزه آیا است. قیمت بلیط موزه آیا یونیورس برای بزرگسالان یک میلیون و 699 هزار تومان و برای کودکان سه تا هشت سال نیز یک میلیون و 619 هزار تومان است. امکان بازدید از این موزه همه روزه از ساعت 10 صبح فراهم شده و مدت زمان بازدید از آن نیز دو ساعت در نظر گرفته می‌شود.

در موزه آیا دبی خلاقیت‌های زیادی به چشم می‌خورد و در آن می‌توان دنیای عجایب را از نزدیک لمس کرد. در این موزه می‌توان به کیهان سفر کرد و در 12 منطقه جالب و مختلف غوطه ور شد. از جمله بخش‌های مهم این موزه می‌توان به آرورا یا همان شفق قطبی، سورس یا منبع انرژی، فلورا و ماه اشاره کرد.

شهربازی IMG

این شهربازی جذاب، دنیای بزرگی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد و در آن می‌توان تجربه‌های منحصربه فردی از بازی‌های مدرن به دست آورد. بلیط شهربازی IMG به قیمت سه میلیون و 89 هزار تومان به فروش می‌رسد که در صورت انتخاب بلیط اکسپرس، هزینه آن شش میلیون و 279 هزار تومان خواهد بود.

این پارک موضوعی روزانه هزاران گردشگر را به خود جذب کرده و دنیاهای سه بعدی متعددی براساس انیمیشن‌های معروف را در خود جای داده است. از جمله بخش‌هایی که بازدید از آن‌ها بسیار توصیه شده باید به منطقه مارول، هتل هانتد، بلوار آی ام جی و شبکه کارتون‌ها اشاره کرد.

دنیای آبی سی ورلد ابوظبی

سی ورلد ابوظبی از دیگر تفریحات مدرن دبی است که هزینه بلیط آن پنج میلیون و 299 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. همچنین بلیط‌های شهربازی وارنر برادرز در این منطقه چهار میلیون و 699 هزار تومان و پارک آبی یاس نیز سه میلیون و 839 هزار تومان است.

این دنیای بزرگ به عنوان اولین پارک موضوعی حیات دریایی خاورمیانه شناخته شده و در آن بخش‌های متعددی به چشم می‌خورد. تمام پارک 45 هکتاری این مجموعه پوشیده شده و در آن انواع سرگرمی و بازی کودکانه نیز پیدا می‌شود. در دنیای سی ورلد می‌توان اقیانوس را تجربه کرد و سفری عجیب به قطب جنوب داشت.

بریم دبی، دنیایی از سرگرمی و تفریح

بریم دبی، وبسایت فروش تورهای معتبر تفریحی در شهر دبی است که با بهترین قیمت و استانداردترین شرایط، آن‌ها را عرضه می‌کند و در خدمت گردشگران قرار می‌دهد. با کمک این سایت می‌توان خرید تورهای تفریحی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با آسان‌ترین روش انجام داد. همچنین بریم دبی آفرهای ویژه‌ای را در فصول مختلف برای مسافران در نظر می‌گیرد و امکانات مختلفی مانند تهیه ویزا یا اجاره خودرو را عرضه می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و امکانات بریم دبی می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.berimdubai.com  دیدن کنید و یا با شماره تلفن  02188896036 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان