تفریحات زمستانی دبی

تفریحات دبی_کاماپرس
آریاک سفر

دبی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است که در هر فصلی جذابیت‌های خاص خود را دارد؛ اما زمستان در این شهر، مزایای خاصی را برای سفر ارائه می‌دهد که می‌تواند آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای بسیاری از گردشگران تبدیل ‌کند. برعکس تابستان‌های گرم و طاقت‌فرسا، زمستان‌ها دبی آب‌وهوای بسیار ملایم و تا حدودی آفتابی دارد، میانگین دمای هوا در این فصل بین 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد در نوسان است که می‌تواند گشت‌وگذار در فضای باز را به تجربه‌ای هیجان‌انگیز تبدیل ‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی و معرفی چند نمونه از تفریحات خاص دبی در زمستان می‌پردازد.

کمپ زدن در دبی

کمپینگ کویری یکی از جالب‌ترین کارهایی است که می‌توان در زمستان دبی انجام داد. هنگام کمپ در کویر در طول روز با گرمای زیاد مواجه نیستید و درعین‌حال می‌توانید مکان مناسبی را برای کمپ زدن انتخاب کرده و روز خود را آنجا بگذرانید. آب‌وهوای زمستانی دبی برای کمپینگ بسیار مناسب است. صحرا، کوهستان یا ساحل می‌تواند انتخاب شما برای کمپ زدن باشد. دمای روز در حدی معتدل است که هنگام چادر زدن یا بیدار شدن گرما شما را اذیت نخواهد کرد. گزینه‌های زیادی برای کمپ در سراسر دبی وجود دارد، مثلاً کویرهای خارج از شهر، ازجمله مکان‌هایی است که برای افراد حرفه‌‌ای مناسب‌تر است. افراد حرفه‌ای در زمینه کمپ می‌توانند در صحرا هم کمپ کنند؛ البته این گزینه فقط با ماشین‌های آفرودی مخصوص در دسترس است. از دیگر مکان‌های مناسب برای کمپینگ در دبی می‌توان به ساحل فجیره، کوه‌های هاجر، منطقه فسیل راک در شارجه دبی و ساحل الظفره اشاره کرد.

تور دبی - کاماپرس

سافاری در صحرای دبی

اگر خیلی اهل کمپینگ و گذراندن شب در دل طبیعت کویری نیستید، می‌توانید سافاری در صحرا را امتحان کنید. سافاری در صحرای دبی یک تجربه جذاب است؛ می‌توانید غروب‌های زیبا و شگفت‌انگیز خورشید را در صحرای دبی از نزدیک ببینید. با یک خودروی آفرودی یا SUV می‌توانید به سافاری در صحرای دبی بروید. در انتهای روز هم می‌توانید یک شام لذیذ عربی میل کنید و در کنار آتش همراه با اجرای رقص عربی و تماشای ستارگان تجربه منحصربه‌فردی داشته باشید. قیمت تور سافاری دبی با توجه به امکانات جانبی آن از 100 تا 250 درهم متفاوت است.

دریان سفر امید

تفریحات دبی_کاماپرس

اسکی در دبی

جالب‌ترین قسمت تفریحات زمستانی می‌تواند اسکی کردن در یکی از گرم‌ترین شهرهای جهان باشد. به همین دلیل اسکی دبی یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحاتی است که می‌توان در دبی انجام داد. دمای هوا در دبی در روزهای آفتابی حدود 25 درجه سانتی‌گراد است، اما در زمستان این دما کمتر می‌شود و زمان خوبی برای اسکی رفتن است. پیست اسکی سرپوشیده دبی در مرکز خرید امارات واقع‌شده و تجربه جالبی از سرما در گرمای زمستانی دبی برایتان به ارمغان می‌آورد. قیمت بلیط ورودی اسکی دبی با توجه به تفریحات جانبی مثل استفاده از تله کابین یا ملاقات با پنگوئن‌ها از 180 تا 500 درهم تغییر می‌کند.

تفریحات دبی_کاماپرس

کریسمس در دبی

با اینکه امارات متحده عربی یک کشور کاملاً مسلمان است، اما کریسمس و جشن سال نوی میلادی از رویدادهای بزرگ این کشور است که تقریباً در همه جای دبی جشن گرفته می‌شود. هتل‌‌ها معمولاً درخت‌های کریسمس پرزرق و برق برپا می‌کنند و با ناهار و برانچ ‌های کریسمس از گردشگران پذیرایی می‌شود. اگر در تعطیلات کریسمس به دبی بروید، می‌توانید در جشن‌ها و موسیقی‌های زنده خیابانی هم شرکت کنید. بیشترین جشن‌‌های شب سال نوی دبی در اطراف برج خلیفه برگزار می‌شود.

تفریحات دبی_کاماپرس

جشنواره‌های زمستانی دبی

هرساله جشنواره‌های زمستانی خرید در دبی از 26 دسامبر تا 27 ژانویه برگزار می‌شود و فروشگاه‌های دبی تا 75 درصد تخفیف برای خریداران در نظر می‌گیرند. این جشنواره فقط برای خرید نیست، بلکه شما می‌توانید از کنسرت‌های زنده در فضای باز و نمایش‌های آتش‌بازی هم لذت ببرید. دبی یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن شب سال نوی میلادی است؛ به دلیل اینکه جشن‌های متنوعی در سراسر دبی برگزار می‌شود. بزرگ‌ترین جشن‌ها با نمایش‌های آتش‌بازی در برج خلیفه، برج العرب و آتلانتیس پالم برگزار می‌شود.

باغ گل دبی

باغ گل دبی یا میراکل گاردن دبی با بیش از 150 میلیون گل و بیش از 120 گونه مختلف از گیاهان، بزرگ‌ترین باغ گل طبیعی در جهان است. مسیر قلب‌ها یکی از معروف‌ترین مناظر در باغ گل دبی است. این جاذبه دیدنی زمستانی و جذاب محل مناسبی برای گردش در زمستان دبی به‌حساب می‌آید.

تفریحات دبی_کاماپرس

سواحل دبی

سواحل دبی در فصل زمستان هم پذیرای گردشگران زیادی است؛ بااینکه آبتنی کردن در سواحل گرم در فصل زمستان کمی بعید است، اما در دبی چنین تجربه‌ای امکان‌پذیر می‌شود. شما می‌توانید در سواحل زیبای دبی قدم بزنید، در آب‌های نیلگون آن شنا کنید و روز لذت بخشی را سپری کنید. ساحل کایت یکی از بهترین جاذبه‌های زمستانی در دبی است؛ اگر به شنا علاقه ندارید، گزینه‌های زیادی ازجمله اسکی روی آب، جت اسکی، کایت‌سواری، ورزش‌های آبی متنوع و غذاخوری‌های ساحلی متعدد برای شما وجود دارد.

آب‌نمای دبی

البته که تماشای آب‌نمای دبی یک فعالیت خاص زمستانی نیست، اما یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توانید در کنار صرف غذا در رستوران‌های فضای باز اطراف آن انجام دهید. آب‌نمای دبی بااینکه جاذبه جدیدی نیست، اما به دلیل موقعیت مکانی آن‌که با مجموعه‌ای از رستوران‌های فضای باز احاطه‌شده همواره مکانی لذت‌بخش است. تماشای نمایش فواره موزیکال هم‌زمان با صرف غذا می‌تواند بسیار جذاب باشد. فواره‌ها در پایین برج خلیفه قرارگرفته‌اند و در ساعات مختلفی در روز به اجرای موسیقی می‌پردازند. تماشای این فواره‌ها و پیاده‌روی در مسیر برج خلیفه بسیار تجربه جالبی خواهد بود.

تفریحات دبی_کاماپرس

 

هورامان گشت به‌عنوان مجری مستقیم تور دبی پرواز امارات، پکیج‌های متفاوت و مطابق با درخواست شما را نیز تهیه می‌کند. امکان خرید بلیط برای دبی و همچنین رزرو هتل در آنجا با بهترین قیمت و به‌راحتی و به‌صورت آنلاین از طریق سایت (https://www.bestgasht.com) هورامان گشت امکان‌پذیر است. دفتر هورامان گشت ستاره، با کادری مجرب و باسابقه سعی می‌کند برای کسانی که اقدام به مسافرت می‌کنند بهترین خدمات را ارائه کند. شما می‌توانید از طریق شماره‌های اعلام‌شده در سایت با آن‌ها در تماس باشید. در صورت نیاز به رزرواسیون تور با ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی می‌توانید به‌صورت مستقیم با آژانس هورامان گشت، مجری تورهای لوکس به سرتاسر دنیا تماس حاصل کنید و از آخرین نرخ‌های موجود مطلع شوید.

آدرس: تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه پنجم، پلاک 15 واحد 4

تلفن تماس: 57906000-021

انتهای پیام

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان