تعویض به موقع فیلتر سوخت را جدی بگیرید

فیلتر سوخت - کاماپرس
ژیوار

فیلترسوخت وسیله‌ای کوچک اما حیاتی بوده که به طور قابل توجهی به بهبود عملکرد خودرو  و به خصوص ماشین‌های سنگین کمک می‌کند. انواع سوخت مانند بنزین و گازوئیل مسیر زیادی را به کمک لوله‌ها و مخازن طی کرده تا وارد سیستم خودرو شوند و در این بین با انواع ناخالصی‌ها و رسوبات همراه می‌شوند.

کیفیت بالای سوخت باعث افزایش کارکرد موتور شده و به همین دلیل فیلترهای سوخت بین مخزن سوخت و در محفظه موتور نصب شده و با فیلتر کردن ناخالصی‌ها مانع از رسیدن آن به موتور می‌شوند. وجود ناخالصی‌های جامد تاثیر جدی بر عملکرد موتور می‌گذارد با این حال میکروفیلتراسیون ذرات جامد و محیط تکثیر باکتری‌ها را نیز از بین می‌برد.

چه زمان باید فیلتر سوخت را عوض کرد؟

فیلترهای سوخت به مرور زمان اشباع شده و به همین دلیل در صورت عدم تعویض کارایی گذشته خود را از دست داده و جریان سوخت به موتور را کم می‌کنند. در صورتی که فیلتر سوخت نیاز به تعویض داشته باشد علائم متعددی را به صورت نقص در موتور نشان می‌دهد. مشکل در راه اندازی موتور، کاهش قدرت و شتاب خودرو و افزایش مصرف سوخت می‌تواند از عوامل هشدار برای زمان تعویض فیلتر سوخت باشد.

فیلتر سوخت - کاماپرس

نکاتی که هنگام خرید فیلتر سوخت باید به آن دقت کنید

انتخاب درست فیلتر باعث افزایش عملکرد موتور شده و کیفیت و سلامت آن را تضمین می‌کند. برندهای شناخته شده و قابل اعتماد به دلیل اثبات کیفیت خود در طول زمان از بهترین گزینه‌ها برای خرید فیلتر سوخت به شمار می‌روند. پیش از خرید فیلتر سوخت بهتر است با داشتن اطلاعات ابتدایی راجع به خودرو فیلتر سوخت مناسب آن را خریداری کنید.

دریان سفر امید

همانطور که می‌دانید وظیفه اصلی فیلتر سوخت انجام فیلتراسیون به بهترین شکل ممکن است به همین دلیل الزامی است که در هنگام خرید به قدرت مکش، میزان ظرفیت و طول عمر فیلتر نیز دقت شود. نظرات کاربران و کارشناسان نیز از بهترین منابع برای تحقیق درباره انتخاب فیلتر سوخت به شمار می‌رود. یک فیلتر باکیفیت و سازگار در مدت زمان طولانی هزینه‌های کمتری را نسبت به یک فیلتر ارزان قیمت خواهد داشت.

مزیت تعویض فیلتر سوخت

تعویض به موقع فیلتر سوخت موجب بهبود عملکرد موتور شده و راندمان آن را بالا می‌برد. وجود رطوبت و ناخالصی در مخزن سوخت منجر به خوردگی شده و تعویض به موقع فیلتر سوخت به کاهش خوردگی نیز کمک می‌کند. هم‌چنین فیلتر سوخت به خوبی از موتور در برابر آسیب‌های متعدد محافظت کرده و باعث افزایش طول عمر آن نیز می‌شود.

فیلتر سوخت - کاماپرس

خرید انواع فیلتر سوخت از ایران صنعت گروپ

هزینه خرید فیلتر سوخت به عوامل متعددی از جمله کیفیت، برند و نوع فیلتر بستگی دارد. خرید یک فیلتر سوخت مناسب تاثیر زیادی در طول عمر موتور و افزایش راندمان خودرو دارد. افراد برای خرید انواع فیلتر سوخت می‌توانند با ایران صنعت گروپ در تماس باشند. ایران صنعت گروپ وارد کننده انواع تجهیزات صنعتی بوده و کلیه تجهیزات را با بهترین قیمت و کیفیت به افراد عرضه می‌کند.

علاقه‌مندان جهت خرید فیلتر سوخت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.iransanatgroup.com مراجعه کرده و یا با شماره 09202774598 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران صنعت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز