تست رانندگی با شاسی بلند لامبورگینی اوروس (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

طراحی و تولید شاسی بلند لامبورگینی اوروس، در واقع به این منظور انجام گرفته است که تولید ابرخودروهای این برند همچنان ادامه داشته باشد. اگر کمپانی آلمانی پورشه به خوبی از عهده این کار بر آمده است، چرا ایتالیایی ها نتوانند انجامش بدهند؟ شاسی بلند لامبورگینی اوروس به این منظور عرضه شده است تا در یک بازار به شدت رقابتی به رقابت با دیگر هم قطارانش بپردازد و نشان بدهد کمپانی لامبورگینی نیز در این بازار حرف های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تست رانندگی با شاسی بلند لامبورگینی اوروس را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لامبورگینی اوروس علاوه بر برخورداری از تجهیزات آفرودی، یک ماشین جاده ای عالی است. کمپانی لامبورگینی این شاسی بلند را به یک موتور 8 سیلندر 650 اسب بخاری مجهز کرده است که می تواند فقط ظرف 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، به این ترتیب، یکی از پرشتاب ترین شاسی بلندهایی به شمار می رود که در حال حاضر در بازارهای جهانی وجود دارد.

لامبورگینی اوروس به صورت استاندارد به یک سیستم تعلیق بادی مجهز است که از طریق آن می توان به راحتی ارتفاع خودرو را کم یا زیاد کرد. این شاسی بلند ایتالیایی بسته به نیاز مشتری با چهار یا پنج صندلی ارائه می شوند و صندلی های عقب این قابلیت را دارند که به طور کامل تا شده و فضای بار بیشتری در اختیار بگذارند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : لامبورگینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز