تست تصادف پژو 308 مدل 2022؛ آیا پژو خودروی ایمن می سازد؟ (ویدیو)

لست سکند

پژو 308 مدل 2022 از تجهیزات ایمنی زیادی بهره می برد و احتمال این که از هر تست تصادفی سربلند بیرون بیاید بسیار زیاد است. همه تیپ های این خودرو به صورت استاندارد به ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار هوشیاری راننده، سنسور پارک، هشدار محدودیت سرعت و سیستم تشخیص عابران پیاده مجهز هستند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تست تصادف پژو 308 مدل 2022 را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تیپ های بالاتر پژو 308 مدل 2022 از تجهیزات ایمنی بیشتری مانند سیستم برقراری تماس اضطراری، دستیار کنترل نور بالا، هشدار ترافیک عقب خودرو، کروز کنترل تطبیقی، هشدار نقاط کور، دوربین 360 درجه ای پارک و دستیار پارک نیمه خودکار برخوردار هستند.

ظرف 15 سال گذشته بیش از 1.3 میلیون دستگاه پژو 308 به فروش رفته است و این طور که پیداست کمپانی پژو قصد دارد به این هاچ بک پرطرفدار اهمیت بیشتری بدهد. خوشبختانه تیم طراحی نیز تلاشش را بیشتر کرده و نسل سوم پژو 308 را از همیشه زیباتر از آب در آورده است. این هاچ بک فرانسوی در یک سگمنت بسیار رقابتی حضور دارد و با تغییراتی که در زمینه طراحی و فنی بر روی نسل سوم پژو 308 صورت گرفته است، می تواند با توان بیشتری به رقابت با رقبایی مانند آئودی A3، بی ام و سری 1 و مرسدس بنز کلاس C، فورد فوکوس و فولکس واگن گلف بپردازد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز