تزریقات در منزل و هزینه آن

تزریقات در منزل-کاماپرس
ژیوار

تزریقات، یکی از اساسی‌ترین اقدامات پزشکی است که نیازمند تخصص، تجربه و دقت کامل است. بسیاری از اوقات پیش آمده که افراد به دلیل ضعف جسمانی، کهولت سن، آسیب دیدگی، بیماری سخت یا کمبود وقت، فرصت کافی برای مراجعه به مطب یا مراکز درمانی ندارند و ترجیح می‌دهند که در خانه از خدمات تزریقات بهره‌مند شوند.

کاماپرس در این گزارش، مزایای انجام تزریقات در منزل و همین طور هزینه‌های آن را شرح داده است.

مزایای انجام تزریقات در منزل

ترک کردن خانه و رفتن به مراکز درمانی، ماندن در ترافیک و گرما و ماندن در نوبت طولانی تزریقات، از صبر و حوصله فردی که روزهای سخت بیماری را می‌گذارند، خارج بوده و ممکن است آرامش خاطر و فرآیند بهبود بیمار را با مشکل مواجه کند.

همچنین محیط آلوده بیمارستان و شیوع ویروس‌ها و بیماری‌های مختلف ممکن است روند درمان را مختل و فرآیند بهبود را طولانی‌تر کند. انجام تزریقات در منزل می‌تواند اضطراب ناشی از حضور در محیط بیمارستان را از بین ببرد و آرامش خاطر و آسودگی را برای افراد به همراه بیاورد. بسیاری از کودکان از انجام فرآیند تزریقات هراس دارند؛ لذا علاوه بر کودکان، افراد سالخورده، دارای معلولیت و کسانی که به بیماری‌های سخت دچار هستند و توان تحرک ندارند نیز می‌توانند از این امکان فوق‌العاده بهره‌مند شوند و تزریقات را در منزل انجام دهند.

افرادی که تزریقات را در منزل انجام می‌دهند، دیگر دغدغه و مشکلی برای رفت و آمد و در انتظار ماندن‌های طولانی جهت مراجعه به مراکز درمانی شلوغ یا درمانگاه‌ها نخواهند داشت. مراقبت از بیمار در فضای بهداشتی و آرام خانه نیز آسان‌تر خواهد بود.

دریان سفر امید

 

تزریق در منزل-کاماپرس

از چه مرکزی خدمات تزریق سرم در منزل درخواست کنیم؟

گاهی افراد، دچار بیماری‌های خاصی همچون نارسایی کلیه، دیابت، مسمومیت، خونریزی، اسهال و استفراغ و نظایر آن شده و بدن آنها دچار کمبود آب شدید می‌شود و به سرم‌های درمانی نیاز فوری پیدا می‌کنند. تزریق سرم، فرایندی حساس بوده و نیازمند مهارت، آموزش و تجربه لازم است؛ بنابراین باید از پرستاران متخصص و مجرب در این زمینه کمک گرفت. بسیاری از افراد ممکن است به دلیل نداشتن تجربه کافی، در فرآیند تزریق و رگ‌گیری به بدن بیمار آسیب برسانند و موجب ایجاد ورم یا کبودی در محل تزریق شوند.

تزریق سرم در منزل به صورت شبانه‌روزی جزو خدمات مهم و پرطرفدار بوده، زیرا ممکن است در طول شبانه‌روز، افراد دچار مشکلاتی شوند و بسته بودن مراکز درمانی نزدیک، فاصله زیاد با مراکز درمانی دیگر، نداشتن وسیله نقلیه و مسائل دیگر باعث شود که دریافت خدمات پزشکی در منزل مثل تزریق سرم و انواع دیگر تزریقات، بهترین گزینه پیش رو برای آنان باشد.

پرستاران ماهر به خوبی با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، سرم را به بدن بیمار متصل می‌کنند و سلامت او را تضمین می‌کنند. یکی از معتبرترین موسسات پرستاری که می‌توانید از خدمات تزریقات شبانه‌روزی آن در منزل بهره‌مند شوید، موسسه پرستاری “توانبخش” است. این مجموعه با داشتن پرستاران و متخصصان حرفه‌ای در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی است.

تزریقات در منزل-کاماپرس

تزریق در منزل به صورت شبانه‌روزی

گاهی اوقات شرایط بیماران به صورتی است که باید در فواصل زمانی معین، دارو دریافت کنند و مراجعه مکرر به مراکز درمانی می‌تواند برای آنان دشوار و خسته‌کننده باشد؛ به همین دلیل، این افراد ترجیح می‌دهند که از خدمات تزریقات در منزل به صورت شبانه‌روزی بهره ببرند و به صورت حضوری به درمانگاه مراجعه نکنند.

هزینه تزریقات در منزل

هزینه تزریقات در منزل به عوامل مختلفی همچون تعداد دفعات مراجعه، نوع تزریق، وضعیت بیمار و نوع دارو بستگی دارد؛ بنابراین برای انجام خدمات تزریقات نمی‌توان یک قیمت مشخص تعیین کرد. متقاضیان دریافت خدمات تزریق در منزل می‌توانند با تماس تلفنی رایگان با کارشناسان موسسه پرستاری معتبر توانبخش یا مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.tavanbakhsh.com، در رابطه با خدمات و هزینه‌های متنوع آن اطلاعات لازم را کسب کنند.

خدمات تزریق در منزل با موسسه پرستاری توانبخش

همانگونه که اشاره شد، انجام تزریقات در منزل می‌تواند مزایای زیادی برای بیمار داشته باشد که یکی از آنها صرفه‌جویی در زمان و انرژی است. موسسه پرستاری توانبخش، یکی از معتبرترین مراکز پرستاری است که در زمینه پرستاری کودک، سالمند، بیمار و انجام تزریقات، خدمات حرفه‌ای و کارآمد ارائه می‌دهد. این مرکز تخصصی با بیش از 20 سال سابقه، بستری فراهم کرده که ساکنان استان تهران بتوانند در کمترین زمان ممکن و با سرعتی بالا از خدمات تخصصی تزریقات شبانه‌روزی در منزل بهره‌مند شوند.

افرادی که خواستار پرستار تزریقات، پرستار سالمند، پرستار کودک یا پرستار بیمار در منزل هستند، می‌توانند از پرستاران حرفه‌ای موسسه توانبخش یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : توانبخش
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز