ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز می‌شود؛ پیش بینی یک پیشگوی بسیار سرشناس

با اینکه نظر سنجی ها از پیشتازی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر می دهد، اما یک پیشگوی سرشناس معتقد است ترامپ پیروز این انتخابات است.
به گزارش کاماپرس، رقابت دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا در فاصله ۱۱ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری این کشور داغ و جنجالی ادامه دارد. نظر سنجی ها، مناظره ها و رودرویی های سیاسی از یک طرف و حالا پیشگویی های دو پیشگوی سرشناس آمریکا این انتخابات را جنجالی تر از همیشه کرده است.
پیشگوهای زیادی در آمریکا درباره پیروز این انتخابات صحبت کرده اند اما دو پیش گو ا زهمه معروفتر هستند و به دلیل دقیق بودن نظراتشان از همه بیشتر اعتبار دارند.
آلن لیچمن مورخ آمریکایی، یکی از دو پیشگوی بزرگ انتخابات آمریکا معتقد است جو بایدن به خاطر سومدیریت ترامپ ، برنده این جدال بزرگ می شود. او از سال ۱۹۸۴ نتایج همه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را درست پیش‌بینی کرده است. لیچمن در سال ۲۰۱۶ هم یکی از معدود افرادی بود که پیش‌بینی کرد ترامپ رئیس‌جمهور بعدی آمریکا خواهد بود.

ترامپ پیروز می شود؟

اما هلومت نوپوت استاد علوم سیاسی دانشگاه استونی‌بروک معتقد است ترامپ به پیروزی بزرگی دست پیدا می کند. این پیشگوی معروف آمریکایی نتیجه ۵ انتخابات از ۶ انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا را درست پیش‌بینی کرده است. فقط پیش‌بینی اشتباه او نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۰ بود که در آن، «ال‌گور» نامزد وقت حزب دموکرات در یکی از نزدیک‌ترین رقابت‌های ریاست جمهوری تاریخ آمریکا با وجود تعداد رای مردمی بیشتر نسبت به جرج بوش، در شمارش آرای الکترال نتیجه را به او واگذار کرد.

آریاک سفر

به گزارش ایسنا او امسال با استفاده از مدل اختصاصی خود پیش‌بینی کرده است که ترامپ به یک پیروزی بزرگ دست خواهد یافت و برای یک دوره دیگر رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد. باید دید کدام پیشگو درست پیش بینی کرده اند و بایدن رئیس جمهور می شود یا ترامپ؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز می‌شود؛ پیش بینی یک پیشگوی بسیار سرشناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز